Beantwoorden
maros
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

TV met een kaartje

Mijn TV Samsung UE37C6000RWXXN heeft wel een ingang voor de CI module, maar staat niet in de Telenet lijst.  Is er een risico dat het niet werkt?

Bedankt

0 Likes
4 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

TV met een kaartje

Deze TV heeft een CI+ interface, de kans is dus heel groot dat dit werkt zonder problemen.

In Nederland bij ZIGGO is deze TV wel gecertifeerd.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

TV met een kaartje

De toestellen die in de lijst staan zouden gegarandeerd moeten werken, maar het is niet omdat je toestel niet in de lijst staat dat het niet zal werken, integendeel. Ik heb al verschillende toestellen (Philips, Medion) geïnstalleerd die niet in de lijst stonden, maar waar het wél werkte.

Samsung is een "merk" en volgens mij is er maar een kleine kans dat het niet zal werken. Ik zou het riskeren, maar sla me niet dood als het niet werkt. 😉 Bij sommige mensen duurt het activeren wat langer, dus niet panikeren als het niet dadelijk werkt. Zenders zoals één en Canvas zouden wél dadelijk moeten werken.

Succes en laat weten of het gelukt is!

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
maros
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

TV met een kaartje

Bedankt voor de info.  Ik kan nu aan de slag, maar de installatie van de TV is pas gepland binnen enkele maanden.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

TV met een kaartje


@maros schreef:

Bedankt voor de info.  Ik kan nu aan de slag, maar de installatie van de TV is pas gepland binnen enkele maanden.


Geen probleem; ik ben hier. 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.