24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Hoi,
al enkele dagen kan ik in de menu enkel tv-theek niet meer openen wegens bericht: "opgelet er is een technisch probleem, probeer later opnieuw". ok?🤔
(krijg geen foutmelding)
Alle andere functies werken perfect. (zendergids, opnemen, enz)
Ligt het probleem nu aan mijn digicorder of telenet?
groeten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is uw zendergids meer dan twee dagen?
Als uw zendergids slechts twee dagen weergeeft, dan is er een probleem met de netwerkverbinding van je Digicorder. In dat geval controleer of de netwerkkabel goed in de digicorder steekt en controleer ook het andere einde van die kabel.
hoi, zendergids loopt door tot 24 aug. Toekomstige opnames van programma's geen probleem.
Netwerkkabel geen probleem ivm aansluiting.
groeten
Inderdaad, met te herstarten heb ik terug tv-theek.
(It's like the russian way, if something not work, use a hammer) 😉bedankt voor de feedback.😄
Geen hamer, gewoon the old off and again. Oldest trick in the book. 😉
http://m.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8