Beantwoorden
Georges8
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Tadaam contacteren in verband met tv-problemen

Heb sinds enkele maanden tadaam aangeschaft omdat er geen Telenet mogelijk was.  Enkele maanden tevreden over geweest maar de laatste tijd constant haperingen bij de TV box, ik kan bijna niet meer TV kijken, TV -theek valt constant uit etc.  Ik betaal hier toch 50 euro per maand voor.  Er is zo goed als geen ondersteuning.  De mails worden de laatste tijd niet meer beantwoord.  Iemand nog ervaringen met Tadaam ?  Hoe kan men deze mensen bereiken voor een oplossing ?

met dank,

 

Georges,

0 Likes
6 reacties
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Tadaam contacteren in verband met tv-problemen

Bij de FAQ staat:

Vraag: Hoe kan ik hulp krijgen?

Antwoord: Krijg hulp door ons support team te contacteren via e-mail, SMS, of op social media (WhatsApp, Messenger, Twitter en Instagram).

Maar aan welk e-mailadres, sms-nummer e.d. je je vraag kan richten, staat er niet bij...

 

Er is wel een heel verhaal terug te vinden over de recente tv-problemen:

https://stories.tadaam.be/nl/recente-tadaam-tv-uitval-hoe-onze-start-up-hierop-reageerde

 

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Tadaam contacteren in verband met tv-problemen

Er zijn inderdaad enkele algemene problemen geweest met TADAAM TV de afgelopen dagen. Meer info daarover kun je hier lezen: https://stories.tadaam.be/en/recent-tadaam-tv-outages-how-our-start-up-responded. Hierdoor werd het TADAAM-supportteam overspoeld met vragen waardoor de wachttijd langer is. Je zal zeker nog een antwoord krijgen, maar je zal wat geduld moeten hebben.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Eric10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf!

Tadaam contacteren in verband met tv-problemen

De TVproblemen bij Tadaam geraken niet opgelost. Sinds juli werkt dat vaker niet dan wel. Er is geen mogelijkheid om daarover beklag te doen behalve via sociale media. De website vermeldt geen adres, emailadres, telefoonnummer. Dat lijken mij alvast inbreuken op de regelgeving. Ook het klachtenformulier waar ze zelf in de FAQ naar verwijzen is nergens te vinden. Op sociale media krijg je een soort gerobotiseerd antwoord met veel excuses maar uiteraard zonder enige oplossing. Wat is daar aan de hand? Ik denk dat we met velen gewoon opgelicht worden. Is er eigenlijk nog iemand bij wie de TV van Tadaam wél werkt? Lijkt me niet. Wat en hoe kunnen we doen? Benieuwd wat er met deze oproep, op een site van moederbedrijf Telenet (van wie de reputatie meteen mee op de schop gaat, trouwens) gaat gebeuren...

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Tadaam contacteren in verband met tv-problemen

@Eric10  Op de hulppagina van Tadaam staat bij Hulp en ondersteuning:

 

Hoe kan ik hulp krijgen?

Krijg hulp door ons support team te contacteren via e-mail, SMS, of op social media (WhatsApp, Messenger, Twitter en Instagram).

 

Maar ik vind inderdaad nergens een e-mailadres of telefoonnummer.  In theorie is er support via e-mail en sms, in praktijk blijkt het dus enkel via social media. Hopelijk komt het via die weg in orde.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Tadaam contacteren in verband met tv-problemen

WhatsApp naar +32 460 20 86 83

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tadaam contacteren in verband met tv-problemen

@Eric10  

Op basis van de Algemene voorwaarden van Tadaam, punt 1.6:

janne_man_0-1603036708187.png

Neem gewoon contact met Telenet en laat en niet afschepen.