Beantwoorden
Bolle187
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Technisch probleem digicorder VGEN5011

Laatste tijd bijna dagelijks het technische probleem VGEN5011.

Dit gebeurd telkens wanneer we kijken naar een uitgesteld programma of bij het later bekijken.

Enige oplossing hiervoor ?
google al platgezocht, maar natuurlijk de foutcode die ik heb niet terug te vinden 🙂

0 Likes
9 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Technisch probleem digicorder VGEN5011

Ik ben een beetje "confused" .. Je hebt een label "iOS" toegevoegd aan uw post. Je schrijft echter niet duidelijk op welke manier je kijkt en waar het misloopt. Of heeft iOS er eigenlijk niks mee te maken en kijk je gewoon via uw TV?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Technisch probleem digicorder VGEN5011

Hey @Bolle187  geef het zeker aan wat er dan precies fout gaat met het eventueel koppelen of gebruiken onder iOS dan kunnen de andere leden dit ook snel terugvinden! 😉 

Thx!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bolle187
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Technisch probleem digicorder VGEN5011

Bij het tv kijken krijg ik deze foutmelding op het scherm van mijn tv.

Ik maak gebruik van een telenet digicorder en heb gigaboost als optie, dus snelste internet.

Dus bij het kijken naar een uitzending van bv 2 of 4 dagen geleden, komt er een zwart scherm op de tv met de melding technische foutmelding

vgen5011. Dit komt de laatste tijd meerdere malen voor.

Bij het kijken naar bv tour de france van gisteren krijg ik de foutlelding en stopt de uitzending plots.

Dan moet ik terug gaan naar het tv menu en de uitzending herstarten, en is alles terug ok.

0 Likes
Bolle187
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Technisch probleem digicorder VGEN5011

Dag Stefaan

IOS heeft hier inderdaad niks mee te maken !

Het gaat hem hier enkel over het probleem met de digicorder technische foutmelding.

De digicorder is maar een maand of 2 oud en is up to date.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Technisch probleem digicorder VGEN5011

@Bolle187 

Misschien een rare vraag, maar heb je nog andere opties, zoals Streamz bvb? Of heb je enkel puur TV?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bolle187
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Technisch probleem digicorder VGEN5011

Ik heb idd ook nog streamz.

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Technisch probleem digicorder VGEN5011

De streamz heb je niet nodig om terug kijk tv is standaard

trek de stekker eens uit 5 min van de decoder en steek terug

kijk de kabels na en trek ook de modem 5 min uit

laat rustig opstarten

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Technisch probleem digicorder VGEN5011

@luc55 

Even corrigeren: wanneer je niks van opties hebt zoals streamz en consoorten kun je wel degelijk problemen hebben met Yelo TV wanneer je dat wil gebruiken op tablet of smartfoon. Hier is recent nog een topic over geweest.

In het geval van @Bolle187 is dat niet het geval, hij kijkt via TV, maar je weet maar nooit ... Nu, in ieder geval, het is een doodlopend spoor want hij heeft Streamz.

Verder spitten dus ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarcVH1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Technisch probleem digicorder VGEN5011

Beste,

 

Ik kreeg zopas dezelfde foutmelding op mijn TV bij het uitgesteld kijken naar een programma van gisteren.  De fout kwam op het scherm toen ik op mijn IPhone de Telenet TV app installeerde en deze vroeg om naar installaties in de buurt te zoeken en toegang te hebben tot Bluetooth.

Van zodra ik de app verwijderde van mijn Iphone verdween de foutmelding en kon ik gewoon verder TV uitgesteld  kijken.  Dus misschien een "fautje" in de app.

0 Likes