Beantwoorden
HTB
Freshman Beetjesweter
Primeur! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet-kabel los aan gevel: waar melding maken?

De bovengrondse Telenet kabel (overspanning tussen 2 huizen) hangt los.
De kabel zelf is niet beschadigd, maar ik vrees dat dit zal gebeuren als hij los blijft hangen.
Ik vind op de website van Telenet niet meteen een e-mail adres waar ik dit kan melden.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet kabel aan de gevel los

3 reacties
kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

@HTB Best even de Telenet helpdesk bellen of melden via Whatsapp. Ze moeten hier een technieker voor sturen. Dit mag je zelf niet herstellen.

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

flip1953
Professional Allesweter
De nieuwe Einstein! GP, kort voor Giga Poster! Applaus voor jezelf! Hallo zeg! Wat weet jij niet?

@HTB  schreef:

De bovengrondse Telenet kabel (overspanning tussen 2 huizen) hangt los.
De kabel zelf is niet beschadigd, maar ik vrees dat dit zal gebeuren als hij los blijft hangen.
Ik vind op de website van Telenet niet meteen een e-mail adres waar ik dit kan melden.

Er is speciaal nummer voor schademeldingen aan de Wyre kabel, kastjes, etc ...

015 666 555 (7/7 8-22 uur).

Je kan ook naar de Klantendienst bellen (015 666 666) en vragen om doorverbonden te worden naar de dienst "Wyre Netaanleg"

Telenet is niet meer verantwoordelijk voor het netwerk op straat, dat is Wyre geworden (in Vlaanderen).