Beantwoorden
Kripac
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet signaal switch bij Sony tv KDL26S4000

Ik heb een Sony tv KDL26S4000, en moet de Telenet signaal switch doen. Van analoog naar digitaal, Volgens de specificaties is de nodigeDVB-C tuner aanwezig in het toestel.Ik heb het stappenplan van Telenet gevolgd en de digitale setup gedaan. Doch na de keuze kabel krijg ik geen keuze voor Telenet maar zie ik wel de optie om de frequentie 290000 en 00032 in te geven (frequenties voor een Sony tv ) Daarna zoekt hij automatisch naar de zenders.Na deze stap zie ik dat alle digitale zenders aanwezig zijn, via digitale epg

kan zelfs een geluid horen. Maar geen beeld, geen video aanwezig,

 

Graag wat hulp om dit probleem op te lossen.

 

Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: Telenet signaal switch

 

0 Likes
21 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet signaal switch bij Sony tv KDL26S4000

@Kripac 

Een smart tv kan goed zijn indien je er apps op hebt die je gebruikt. Veel merken hebben hun eigen OS, sommigen gebruiken Android. Het is niet omdat het een Android is dat je alle apps kan gebruiken die je op smartphone of tablet hebt. Ik heb eerder toevallig een smart tv. Eerder toevallig omdat ik er niet op zoek naar was, maar de keuze van niet smart tv's is beperkt. Als je wil surfen, moet je een url kunnen ingeven. Met de afstandsbediening valt dit wel te doen, maar is nogal omslachtig.  Met het aansluiten van een draadloos toetsen bord en muis, wordt dat handiger, maar ergens ben je beperkt. Niet elke site open op een goede manier. Je kan geen andere browser installeren dan die er als is. Als je wil streamen, dan kan je dat doen door gebruik te maken van de aangepaste apps. YouTube, Netflix en nog andere gaat goed (maar ik gebruik dat niet). Er zijn tv's met aangepaste afstandbediening. Je kan ook een tv hebben met spraakopdrachten. Er zijn veel mogelijkheden en zaken die verschillen van model tot model. In veel gevallen kan het casten van smartphone, tablet, pc je evenveel geven als een smart tv.

Mijn advies. Probeer voor jezelf uit te maken of een smart tv voor jou een meerwaarde is (dat is natuurlijk zeer moeilijk als je het niet kent). Heb je familie of goede kennissen die een smart tv hebben, tracht te weten wat zij ervan gebruiken en wat voor hun de meerwaarde is.

 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet signaal switch bij Sony tv KDL26S4000

de apps van je  smart tv's worden een paar jaar ondersteund dus betaal er niet te veel voor alleen voor apps die na een tijdje niet meer werken recente modellen zijn bijna niet op stock veel oudere modellen wel daar moet je wel opletten dat zijn dat bepaalde apps niet meer ondersteund wordt

0 Likes
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Telenet signaal switch bij Sony tv KDL26S4000

@Kripac Als je niet per se een nieuwe tv wil kopen, doe dan tv met een kaartje hé. Probleem opgelost dan.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet signaal switch bij Sony tv KDL26S4000

hij heeft een tv met dvb t ontvanger  geen dvb c ontvanger   met kaartje gaat er niets veranderen

er zijn veel ingevoerde tv die zijn enkel uitgerust dvb t ontvanger in die tijd vroeger was dit normaal zeer goedkoop inkopen in buitenland (winkel) en duurder verkopen in belgie dit was vroeger normaal

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet signaal switch bij Sony tv KDL26S4000

@luc55 reactie was op een ander topic bedoeld, door heel veel dezelfde topics soms verwarrend 😞 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet signaal switch bij Sony tv KDL26S4000

0 Likes
Pieterigste204
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet signaal switch bij Sony tv KDL26S4000

mijn tv is ook meer dan 10 jaar oud en ik kon ook geen enkel kanaal meer ontvangen ook met de gedachte gespeeld een nieuwe tv kopen .

Maar dat is nu opgelost op mijn oude tv heeft terug mijn kanalen met een nieuw kastje aan te kopen en dat is goedkoper dan een nieuwe tv .

 

0 Likes