24757
netweters
|
152424
antwoorden
|
20703
vragen
|
Foutmelding bij terugkijken of bekijken van streamz.
’Opgelet
Er is een technisch probleem. Probeer later opnieuw.
(VSTP3006)’
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Technisch probleem VSTP3006
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zelfde probleem sinds gisterenavond. Reeds meerdere malen gereset, nu niet meer voor alle terugkijkmogelijkheden maar toch nog sommige. Kent iemand nog een oplossing?
Ook hier hetzelfde probleem. We kunnen niet meer terugkijken sinds gisterenavond. Melding VSTP3006
@Benny79 schreef:
Foutmelding bij terugkijken of bekijken van streamz.
’Opgelet: Er is een technisch probleem. Probeer later opnieuw.
(VSTP3006)’
@Benny79 Hey, dit is geweten bij Telenet zelf. Er was gisterenavond een algemeen issue met terugkijk TV waardoor bepaalde programma's niet meer beschikbaar zijn via de decoder. Je kan ze wel nog bekijken via de Telenet TV Yelo-app.
Het probleem is een dag later nog niet opgelost ... Zou Telenet tenminste de moeite willen doen om te melden 'dat ze er aan werken' ?
Is vandaag nog niet opgelost?
@FTQ schreef:
Is vandaag nog niet opgelost?
@FTQ & @LT De programma's van gisteren zal je helaas niet meer kunnen terugbekijken via de decoder. Enkel via Yelo. Als er programma's van vandaag zijn die jullie nog altijd niet kunnen terugkijken mag je het zeker laten weten. Dan kunnen we dit intern doorgeven.
Hier ook hetzelfde probleem. Blijkt, volgens een medewerker van telenet, dat de programma's van maandag NIET meer kunnen terug bekeken worden! Dus die zijn we kwijt. Wordt dat ook pro rata verrekend?!