24749
netweters
|
152309
antwoorden
|
20691
vragen
|
We krijgen deze melding de laatste weken we meer als we een programma uitgesteld/later willen bekijken. Wat is hier de oorzaak /oplossing voor want het begint wel storend te worden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier ook...knap vervelend!
@Ex-Netweter schreef:Sedert 16.30u krijgen we elke 5 minuten de melding VSTP300 en een zwart scherm.
Zucht... Antwerpen 2020 hier hetzelfde probleem. Zo te zien is dit reeds langer een probleem. Hopelijk snel een oplossing. Komaan telenet, moeten we daarvoor zo veel betalen ??
Hier regio Lochristi ook al 2 dagen de foutcode bij herbekijken.
Echt zeer irriterend.
Komaan Telenet , los dit 2 daags probleem eens op aub
regio Lochristi
Hier net hetzelfde 🤬🤬🤬
Wanneer word die foutmelding opgelost VTS3000??
Hier ook zelfde probleem!!!
Ik heb net enkele onderwerpen over het VSTP3000 probleem samengevoegd, zo blijft het voor iedereen wat overzichtelijker en makkelijker om de updates te volgen.
Telenet onderzoekt het probleem trouwens nog steeds. Op sommige momenten leek het opgelost te zijn, maar helaas was dit van korte duur. Er wordt uiteraard nog gewerkt aan een oplossing, maar wanneer het opgelost zal zijn, is niet geweten. Het probleem ligt ook effectief aan Telenet-zijde, het is niet individueel. Excuses voor het ongemak!
Graag geef ik wel nog even wat extra kadering: De Netweters is een klant-helpt-klant forum. Dit soort onderwerpen mogen hier zeker geplaatst worden, maar andere leden gaan jullie hier niet mee kunnen helpen. Uitzonderlijk zal ik jullie voor dit probleem via deze thread op de hoogte houden zodra opgelost, maar in de toekomst is het beter om via sociale media (Facebook/Twitter) of telefonisch met Telenet contact op te nemen.
Gisterenavond om 22u30 hebben we de melding gekregen dat het probleem met de VSTP3000 foutmeldingen opgelost was. Alle services draaiden op dat moment terug stabiel.
Indien je op dit moment toch nog hinder ervaart, neem je best contact op met Telenet.
Ik sluit dit onderwerp bij deze af.
Sorry , maar hier in laarne , nog steeds hetzelfde probleem , nu krijg ik de melding VSTP3007
Hier in Sint Katelijne Waver ook het VSTP 3000 probleem . Tevens is rond 17.00 de klantendienst ook niet bereikbaar door een technisch probleem .... Echt goed bezig telenet
Facebook en Twitter wat is dit als melding voor problemen.
@Ex-Netweter schreef:
Facebook en Twitter wat is dit als melding voor problemen.
@Ex-Netweter, Telenet geeft ook support via Facebook en Twitter, zij zijn daar 7/7 bereikbaar 363 dagen per jaar (enkel op Kerstmis en Nieuwjaar zijn zij gesloten). Op weekdagen zijn ze aanwezig tussen 8u-22u en in het weekend en op feestdagen tussen 9u30-18u00. Dit is dus zeker geen vreemd advies van @sb.