24749
netweters
|
152301
antwoorden
|
20689
vragen
|
We krijgen deze melding de laatste weken we meer als we een programma uitgesteld/later willen bekijken. Wat is hier de oorzaak /oplossing voor want het begint wel storend te worden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Fout is blijkbaar nog niet opgelost. Wou een programma herbekijken en kreeg weer de melding vstp3000 😕.
Is al opgelost 😊.
Contacteer de Telenet technische klantendienst: http://contact.telenet.be
Dit probleem kan je niet zelf verhelpen.
Is terug opgelost 🙂
Maar nu is het vgen1000 😞
Hier krijgen we vandaag ook steeds deze foutmelding... Niet bij elk tv-programma blijkbaar.
(enkel op de tv zelf, via de Yelo Play app lukt het wel)
@anndieter, blijkbaar was er deze namiddag opnieuw kortstondig een probleem die deze foutmelding gaf. Het probleem deed zich voor bij bestellingen uit de TV-theek als terugkijk-TV.
Om 16u20 was dit probleem opgelost volgens de bevindingen bij Telenet. Merk je het nu nog steeds op? Herstart dan eerst je digibox eens. Lost dat het niet op, neem je best contact op met Telenet zelf.
Krijg vandaag om de haverklap deze foutcode VSTP3000 , bij het herbekijken van game of thrones
Wij krijgen nog steeds de VSTP3000 melding bij programma's via Play More.
Hier ook. Telkens diezelfde code. Alles herstart, maar niks helpt.
Problemen met Play. Deze boodschap komt op scherm😫. Wanneer wordt dit opgelost?