|
25.757
netweters
|
159.453
antwoorden
|
|
21.495
vragen
|
Heb net een gratis abonnement op Play geactiveerd via een bon van Humo, maar nu ik wat wil opvragen komt er een foutmelding.. technisch probleem vstp3000.
Wat kan ik hier aan doen of waaraan kan dit liggen?
@Ex-Netweter, dat ligt niet aan de activatie van je Play voucher. Momenteel is er een gekend issue waarbij je soms de melding VSTP3000 te zien krijgt of een zwart beeld bij terugkijk-tv. Men werkt aan een oplossing!
Zodra het helemaal opgelost is, zal ik nog een bevestiging in deze thread plaatsen.
Afgelopen week was er een algemene storing in play en play more. Deze is opgelost en u zou normaliter geen hinder meer moeten ondervinden
@Master-Magic dit probleem is ondertussen opgelost.
Zondag was er een minimum van 31 items nog niet in orde, deze worden ASAP rechtgezet. Indien je nu nog continue bij alle bestellingen in de TV-theek hinder ondervindt, kan je dit best laten nakijken via de Telenet klantenservice.