Beantwoorden
toot
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Vanaf wanneer heb je recht op DVB-C?

Hallo

Vanaf wanneer heb je recht op DVB-C ?

of vanaf wanneer krijg je dit signaal voor ongecodeerde zenders ?

Als voorbeeld:
Als ik mijn Iconic/flow zou opzeggen, heb ik dan nog DVB-C op mijn TV ?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: DVB-C

8 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vanaf wanneer heb je recht op DVB-C?

@toot  nee die wordt na een tijd afgesloten, bij flow heb je normaal zelf geen recht op de coax digitale tv, dat is enkel bij iconic tv dat je er recht op hebt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vanaf wanneer heb je recht op DVB-C?

In principe als je flow hebt en een CI+ van Telenet, dan zul je op uw aanrekening ook een bedrag zien staan voor de tv lijn met CI+. Als je nu geen tv lijn hebt voor uw CI+ dan kan je die wel aanschaffen en laten activeren en zal je daarvoor maandelijks moeten betalen. Om dat te regelen ga je best naar een Telenet center.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vanaf wanneer heb je recht op DVB-C?

@janne_man Flow is enkel via internet en een app tv kijken, dan kan je normaal gezien geen CI+ en kabel abbo hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Vanaf wanneer heb je recht op DVB-C?


@toot  schreef:

Vanaf wanneer heb je recht op DVB-C ?


Als je een kabelabonnement hebt, dat kost 20,60 euro/maand.
zie https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/algemeen/voorwaarden/prijslijst-telenet/

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vanaf wanneer heb je recht op DVB-C?

Was het maar so simpel @Master-Magic  de wegen van Telenet zijn soms zo ondoorgrondelijk. Ik zie geen enkel technische belemmering op gelijktijdig een tv flow en een digitale tv abonnement te hebben. Meer zelfs ik kan me inbeelden dat de nood daartoe bestaat bij sommige klanten. Neem nu een jonger gezin woont samen met een ouder. Dat ouder wil enkel tv-kijken op de klassieke manier en dat jonger is daar helemaal niet in geïnteresseerd en vindt voor hen flow de beste oplossing. Zo een geval vind ik helemaal niet ver gezocht.

Of Telenet het wil doen is natuurlijk nog een andere zaak. Het zou  niet de eerste keer zijn dat Telenet met rare kronkels kom en beweert dat als je A en B neemt, C moet nemen omdat dit A en B bevat en soms zelfs not iets anders waar je ook voor betaald. De drogreden is dan dat het niet mogelijk is om dat in het systeem in te voeren.

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1638
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis!

Vanaf wanneer heb je recht op DVB-C?


@janne_man  schreef:

 Ik zie geen enkel technische belemmering op gelijktijdig een tv flow en een digitale tv abonnement te hebben. Meer zelfs ik kan me inbeelden dat de nood daartoe bestaat bij sommige klanten. Neem nu een jonger gezin woont samen met een ouder. Dat ouder wil enkel tv-kijken op de klassieke manier en dat jonger is daar helemaal niet in geïnteresseerd en vindt voor hen flow de beste oplossing. Zo een geval vind ik helemaal niet ver gezocht.


Ik vind jouw voorbeeld dan wel zeer ver gezocht.

Waarom zou je een digitaal abonnement nemen voor de samenwonende ouder (je betaalt hiervoor dus een kabelabonnement = TV Iconic) en daar bovenop nog eens bijbetalen voor Flow?

Met het digitaal abonnement is het kijken via de TV App inbegrepen in de prijs die je al betaalt, en jij wilt dan nog extra betalen voor Flow TV, met minder zenders dan Telenet TV?

Begrijp ik niet 🤔

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2786
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Vanaf wanneer heb je recht op DVB-C?

Dat klopt TV App is  inbegrepen in de prijs 

Met flow ben je dan niets

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vanaf wanneer heb je recht op DVB-C?

Omdat je respect hebt voor je voor je samenwonende ouder en je ouder niet verplicht om zich aan te passen van uw grillen.