24788
netweters
|
152688
antwoorden
|
20730
vragen
|
Zou willen een nieuwe digibox AD220 ,(de zwarte) aankopen gezien het aankomende EK voetbal. Deze digibox is nergens op voorraad en men heeft geen weet van nieuwe leveringen. De AD 210 (de oudere) is wel nog te krijgen, maar heb geen zin om binnen afzienbare tijd opnieuw met een uitgerangeerde box te zitten. Weet iemand wat er aan de hand is ?
Mvg Danny
Ik verwacht dat alle Digiboxen en Digicorders tenzelvder tijd uitgerangeerd zullen worden. De verschillen tussen 210nen 220 zijn miniem. Er is nog altijd de garantie dat je aangekocht toestel, mits het niet defect is, minstens vijf jaar kan gebruiken of dat Telenet een gratis alternatief voorziet voor die periode.
@ janne man
Klopt, maar mijn vertrouwen in Telenet is zo stilaan de dieperik ingegaan. Oude digibox uit omloop genomen en je kan een nieuw kopen voor 84 €. Analoge TV en radio de deur uit, alternatief , je gaat digitaal met kosten gepaard gaand. Afschaffing Triing, enig alternatief , bijbetalen om zogezegd nog "gratis" naar het buitenland te bellen enz...
Jaja, die aandeelhouders hé, maar wij betalen het gelag.😠
@Janneke_Dust schreef:De recentste box van Telenet is de TV-box (geen opnames meer op een harde schijf maar in de cloud). Op 2dehands kan je wel nog digicorders AD2200 vinden.
Ik denk ook dat 2de Hands of Google Market Place hier de beste optie zijn.
Op de TV-box is het helaas wachten tot met Sint-Juttemis.