Beantwoorden
FienDJ
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Zenders zoeken - Mislukt

Hoi. Sinds kort woon ik terug voor korte periode bij mijn ouders. Heb daarom een digibox bijgehuurd op bestaand account. Ik kocht ook een powerline adapter van Telenet aan aangezien er in de ruimte die ik als living wil geen goed wifi signaal was. Nu heb ik alles geinstalleerd zoals het moet (Digicorder, hdmi, coax, upc, adapters...) maar toch nog niets. Bij het installeren vraagt hij de postcode en daarna direct 'zenders zoeken = mislukt. Hij blijft ook op 0% staan. Wat kan ik nog meer doen? Ik woon in een bos waar de wifi vaak moeilijk is. Groetjes Fien

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zenders zoeken - Mislukt

zit er signaal op die coax kabel die in de digibox gaat en is dat een aparte kabel vanuit de telenet versterker of een verlenging van de bestaande coax kabel die al gebruikt word, als het dat laatste is kan het zijn dat er verlies opzit en je niet genoeg signaal hebt op die coax kabel voor op jouw box digitaal te kunnen kijken,

dan moet er een aparte kabel gelegd worden van de telenet versterker (NIU) tot aan je digibox.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Zenders zoeken - Mislukt

Waarom heb je betaald voor een PWL set? Voor zo ver ik weet krijg je één WiFi set gratis.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes