Beantwoorden
Koekroeck1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Ziggo test nieuwe settopbox

https://tweakers.net/nieuws/191972/ziggo-test-kleine-settopbox-zonder-coax-aansluiting.html

 

Als Telenet de settopbox test, kunnen wij netweters meedoen? U mag mij alvast inschrijven😁

0 Likes
19 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ziggo test nieuwe settopbox

@Steven-E  Je hebt gelijk. Ik verwar met TV on demand. Maar dan nog is het kijken via de coax zoals nu met hogere kwaliteit mogelijk. De bandbreedte die ze daarvoor gebruiken is er enkel voor digitale TV en bijna niets anders. Bij IPTV moet bandbreedte gedeeld worden met duizend andere toepassingen die op dat moment bezig zijn. En eerlijk gezegd beeldkwaliteit bij Proximus is slechter. Wij gingen een tijdje geleden bij kenissen en de voetbal stond op via VRT ofzo. Toen we buitenkwamen was de eerste reactie van mijn vrouw: "Is dat een slechte TV of wat is dat...". Het was een Proximus aansluiting met voor de rest redelijk internet. En die reactie hebben we ook al gehad, toen ik nog werkte, bij klanten die een TV hadden gekocht en achteraf kwamen kijken in de winkel omdat ze in de winkel een beter beeld hadden gezien van die TV. Toen onze technieker terug langs ging bleek het een aansluiting bij Proximus te zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Ziggo test nieuwe settopbox

@Steven-E ik ben hier niet om vriendjes te maken 😉 en vriendelijk ja hoor ik scheld hier nog altijd niemand uit, ik ben gewoon rechtuit en zeg wat ik denk maar in woke tijden mag dat allemaal niet meer e precies...

0 Likes

Ziggo test nieuwe settopbox

@Master-Magic ik veronderstel dat pairbonding is, kennis van mij die net over de grens woont in het Sas van Gent heeft 2 ontvangers waar hij probleemloos tegelijk in HD kan kijken en comfortabel kan surfen.

 

pas op ge krijgt het ook op zijn gat ze we hebben da eens getest 😁, als je er nog eens een stream bijdoet en tegelijk een teams video call doet is het ook game over maarja de ontvanger in de slaapkamer staat ook zelden tegelijk aan met de living...

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Ziggo test nieuwe settopbox


@Ex-Netweter  schreef:

bij Ziggo zijn nog wel meer zaken anders dan bij Telenet dus is niet omdat het van dezelfde eigenaar is dat het automatisch ook bij Telenet zal gebeuren 😉

Toch wel ...

Bij grote multinationals wordt heel veel R&D gezamelijk gedaan, en dan doorgegeven aan de dochtermaatschappijen om te implementeren ...

Dat heet synergie (een goed voorbeeld is het Horizont platform die bij verschillende Liberty partners gebruikt wordt.

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Ziggo test nieuwe settopbox

het toestel bestaat al een tijdje in polen jaar of 5 wordt enkel gebruikt op gebied waar Liberty Global

niet actief is

denk dat ze dit in nederland gaan gebruiken waar ziggo niet actief is

zoals in brussel en Waals Gewest  in belgie zou een slimme zet zijn tegen orange nu ze verloren hebben