Beantwoorden
hansvg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Jij bent af! It's your eighth party! Goed gevonden! Mooi, mooi!

hd digicorder (ad 2200) weer defect?

Hallo,ik heb in september mn hd digicorder die defect was,omgeruild naar een andere hd digicorder,deze was een refubished model,nu heb ik het vermoeden dat deze ook begint te mankeren,daar signaalkwaliteit begint te veranderen,normaal hangt het tussen 95/98%.Nu sinds dag of 10 hangt deze rond 90%,dan plots 95% en vrij vaak blokvorming.Zou deze ook beginnen te mankeren.

 

thx Hans

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

hd digicorder (ad 2200) weer defect?

Kan ook aan de bekabeling liggen of door het koude weer dat de kabel verlies heeft door koude en warmte,

komt veel voor bij de telenetkabel dat er verliezen zijn,

zullen er weer dit net geloven maar dan is het raar dat die verschijnselen voorkomen als het heel koud is en heel warm van verlies van sterkte op de kabel en anders bij normaal weer er geen verschil is.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 113
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

hd digicorder (ad 2200) weer defect?

Heb een jaar of twee geleden na een panne ook eens een "gereviseerd" exemplaar gekregen.  Dat bleef maar zenders zoeken, uren aan een stuk.  Terug naar mijn "Telenet-punt" gegaan en onmiddellijk een nieuw exemplaar gekregen.  Sedertdien geen enkel probleem meer gehad.  Het zou mij niets verbazen dat het wel degelijk aan uw toestel ligt.  Kabels die last hebben van warmte of koude lijkt mij onwaarschijnlijk (ze liggen meestal onder de grond en hebben dus geen last van temperatuurschommelingen). In uw plaats zou ik het toestel gaan inruilen.  Heb je daarna nog dezelfde problemen : bel 015/66.66.66 en vraag een technieker te sturen.

hansvg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Jij bent af! It's your eighth party! Goed gevonden! Mooi, mooi!

hd digicorder (ad 2200) weer defect?

ah,dan ga ik efkes wachten totdat het weer iets warmer wordt,ja,nu je het zegt,tis gekomen vanaf het wat frisser werd,rare is,vroeger geen problemen ermee als het kouder werd,en anders ga ik toestel weer omruilen,thx van de tips

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

hd digicorder (ad 2200) weer defect?

@Stadhuis2

er lopen ook tv kabel aan de gevels in de straten,die kunnen ook last hebben van temperatuursverschillen,

waarom merk ik dat altijd als er temperatuursverschillen zijn die lagere sterkte van de kabel muxen en bij gewoon weer geen verschil.

toevallig zeker elk jaar 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 113
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

hd digicorder (ad 2200) weer defect?

Dat is natuurlijk mogelijk, maar zelf heb ik niet met dat probleem af te rekenen ik heb er dus ook geen ervaring mee.

0 Likes