Beantwoorden
Nique
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

melding op TV

ik heb een D-link switch, ik kan normaal TV kijken, maar de TV-gids niet verder dan 1 dag bekijken.  Ik krijg dan de melding: controleer of de  netwerkkabel goed is aangesloten op je digibox en op je modem. Zorg er ook voor dat je modem aanstaat.

hoe krijg ik dat opgelost ?

0 Likes
4 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

melding op TV

Dit zijn problemen met de interactiviteit van de decoder. Je kan dus wel normaal tv kijken, maar je kan waarschijnlijk ook niets opvragen uit de TV theek. Zoals voorgesteld wordt op het scherm moet je goed nakijken of de netwerkkabel goed is aangesloten op de modem en de decoder. Anders kan je best Telenet contacteren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

melding op TV

De foutmelding zegt alles. Steekt de netwekkabel goed in je digicorder? Steekt het ander uiteinde goed in de switch. Kan je de netwerkabel ergens uittrekken zonder het lipje in te duwen. 

Ik veronderstel dat er nog iets anders in de switch steekt. Wissel die eens om op de switch.

Als alles goed is blijft op het laatste de digicorder over. De kans echter dat je die fout krijgt dor een storing van de digicorder is uiterst klei,

0 Likes
CDTI
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

melding op TV

Heb die foutmelding ook lange tijd gehad.  Na kontakt Telenet en omruilen digicorder was alles terug in orde.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

melding op TV

@Nique, eens kijken naar welk IP adres je digibox krijgt? Is dit een 10.x.x.x IP adres, dan zou je normaal geen problemen mogen ervaren. Indien iets anders, klopt er iets niet aan je netwerkverbinding met het toestel. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes