|
25.781
netweters
|
159.764
antwoorden
|
|
21.524
vragen
|
ik heb een D-link switch, ik kan normaal TV kijken, maar de TV-gids niet verder dan 1 dag bekijken. Ik krijg dan de melding: controleer of de netwerkkabel goed is aangesloten op je digibox en op je modem. Zorg er ook voor dat je modem aanstaat.
hoe krijg ik dat opgelost ?
Dit zijn problemen met de interactiviteit van de decoder. Je kan dus wel normaal tv kijken, maar je kan waarschijnlijk ook niets opvragen uit de TV theek. Zoals voorgesteld wordt op het scherm moet je goed nakijken of de netwerkkabel goed is aangesloten op de modem en de decoder. Anders kan je best Telenet contacteren.
De foutmelding zegt alles. Steekt de netwekkabel goed in je digicorder? Steekt het ander uiteinde goed in de switch. Kan je de netwerkabel ergens uittrekken zonder het lipje in te duwen.
Ik veronderstel dat er nog iets anders in de switch steekt. Wissel die eens om op de switch.
Als alles goed is blijft op het laatste de digicorder over. De kans echter dat je die fout krijgt dor een storing van de digicorder is uiterst klei,
Heb die foutmelding ook lange tijd gehad. Na kontakt Telenet en omruilen digicorder was alles terug in orde.
@Ex-Netweter, eens kijken naar welk IP adres je digibox krijgt? Is dit een 10.x.x.x IP adres, dan zou je normaal geen problemen mogen ervaren. Indien iets anders, klopt er iets niet aan je netwerkverbinding met het toestel.