Beantwoorden
Ole
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
O dierbaar België.. Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

nas refresht niet op digicorder

Op mijn thuisnetwerk heb ik een nas. Vroeger gebruikte ik vaak mijn digicorder om naar foto's of filmpjes te kijken die hierop stonden. 

Helaas lijkt, ik denk sedert de laatste software update van de digicorder, de inhoud op de nas die ik zie via de dc niet meer vernieuwd te worden. De oude bestanden, die op de nas ondertussen gewist zijn, zie ik nog steeds, maar kan ik natuurlijk niet bekijken op de dc. Maar nieuwe bestanden worden ook niet zichtbaar via de dc. 

Iemand een idee waaraan dit kan liggen en hoe dit op te lossen valt?

0 Likes
18 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

nas refresht niet op digicorder

er is iets veranderd aan de codecs vrees ik op de digicorder, heb ook al eens getest met mijn nas op de digicorder en bestanden die hij vroeger kon afspelen speelt die nu af maar die geeft geen beeld en geluid meer, en er is niks veranderd in de nas,

ook geeft de digicorder bestanden weer die helemaal niet op de nas staan, lege mapjes die nergens te zien zijn op de nas (ook als ik de optie verborgen bestanden weergeven doe).

is iets bizar ofwel zijn dat ook mapjes die hebben bestaan maar verwijderd dat de digicorder nog ziet en niet verwijderd.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

nas refresht niet op digicorder

Het lijkt er op de de communicatie tussen de digicorder en de nas niet, of niet goed verloopt.

Daarom mijn vraag enkele dagen geleden of er iets gewijzigd was aan de nas. Rechten op de mappen of zo. De afbeeldingen die je nog ziet zitten waarschijnlijk in het cache geheugen van de digicorder maar dit word niet meer bijgewerkt sinds de laatste software update.

 

Het je dit al eens aangekaart bij de helpdesk van TN?

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

nas refresht niet op digicorder

ik ga het testen met de nieuwe box deze week als ik hem heb, als het daarop werkt en ik die dingen niet zie zoals op de digicorder dan weten we waar we moeten zoeken en het melden aan telenet om dit te bekijken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ole
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
O dierbaar België.. Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

nas refresht niet op digicorder

Heb ik gemeld aan de helpdesk van telenet, maar ze stuurden me voor meer uitleg naar hier. 



 

0 Likes