Beantwoorden
SDV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

sommige opnames niet terug te vinden op pc

Hoi op de eerste foto hier bijgevoegd, zie je de opname van NASA's unexplained files (op discovery channel) op de digicorder staan. Op de andere foto zie je de opnames zoals ik ze zie op mijn pc. Daar staat NASA niet tussen!! Alle andere opnames wel, ook die van een jaar geleden. Wat ik ook doe, NASA is niet terug te vinden op mijn pc en enige tijd geleden wel want toen  kon ik ze nog bekijken via yelo. Iemand enig idee hoe dit komt?

IMG_0180.jpgIMG_0181.jpgIMG_0180.jpgIMG_0181.jpg

0 Likes
2 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

sommige opnames niet terug te vinden op pc

Hoe het komt weet ik niet maar ik kan wel bevestigen dat de opnames weergegeven via Yelo TV op de PC niet altijd overeenstemmen met die op de digicorder zelf (hetgeen uiteraard de correcte weergave is).


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

sommige opnames niet terug te vinden op pc

@SDV zoals @StefaanH aangaf is het effectief zo dat je niet alle opnames van je digicorder op Yelo Play (app of website) kan bekijken. Maar normaal zou je het wel altijd moeten zien staan in je overzicht, behalve als je bovenaan zou aanduiden 'Toon enkel opnames die je op dit toestel kunt bekijken.' Iets meer kadering rondom deze verschillen kan je hier nog vinden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes