Beantwoorden
Gawain
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Jij bent af! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

100% Packet Loss op dD5E0FA01.access.telenet.be

Ik heb sinds kort een probleem als ik World of Warcraft: TBC Classic speel. Mijn latency in het spel spiked ineens enorm, gaande van mijn normale latency (~15ms) naar 350-1000+ Dit blijft een tijdje, altijd willekeurig, kan niet echt zeggen hoelang, soms 5 minuten, soms een uur. Router resetten en het spel afsluiten/opnieuw opstarten doet niets. Ik heb een WinMTR toegevoegd zodat je een beeld krijgt van het probleem.De ip-adressen die ik getest heb zijn de Servers waar het spel op draait. dD5E0FA01.access.telenet.be oftewel IP 213.224.250.1 is de hop waar het om gaat, waar het pakket loss optreedt. Ik speel bekabeld. De coaxkabel zit ook goed vast. PC is rechtstreeks met de modem verbonden (Doc sis 3.0) Mijn internetsnelheid op het moment van het probleem: https://telenet-prd.speedtestcustom.com/result/5a4adbd0-d0dc-11eb-b150-47bebe05f520

afbeelding.png

 

Heb ook via Ping Plotter gekeken, voor iets langere tijd, met hetzelfde resultaat.

afbeelding.png

Via support hebben ze me hier naartoe verwezen.

0 Likes
8 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

100% Packet Loss op dD5E0FA01.access.telenet.be

Dag @Gawain , in je afbeeldingen is je publieke ip4 adres zichtbaar (94.x.x.x), en om die reden mogen ze niet gepubliceerd worden. Misschien kun je ze even met een editor aanpassen, en bijvoorbeeld deze informatie maskeren.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Gawain
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Jij bent af! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

100% Packet Loss op dD5E0FA01.access.telenet.be

Aangepast 🙂

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

100% Packet Loss op dD5E0FA01.access.telenet.be


@Gawain  schreef:

Aangepast 🙂


Bedankt. Ik heb de afbeeldingen nu goedgekeurd. Op het forum mogen geen ip-adressen, email-adressen enz. geplaatst worden die de identiteit van een gebruiker zouden kunnen prijsgeven. Publieke adressen van servers zijn wel mogelijk, zolang het echt publieke servers betreffen (zoals DNS, mail-server, webservers van bedrijven...), en niet een server bij iemand thuis.

Wat betreft dat laatste; is de servernaam die je opgeeft in de titel van dit bericht, en in de afbeelding inderdaad publiek? Anders graag even aanpassen.

 

Wat betreft het probleem; mocht dit een server bij iemand thuis zijn, kan het ook aan de internet verbinding daar liggen. Ben je de enige die het probleem ervaart, of andere spelers ook?


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gawain
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Jij bent af! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

100% Packet Loss op dD5E0FA01.access.telenet.be

De titel is een route dat hij neemt. Geen adres van iemand thuis. Is van Telenet. Het gaat niet over een server bij iemand thuis. Het gaat over mijn verbinding tot de Blizzard servers. Die ook de bestemming van mijn WinMTR traceroute zijn. Zie foto.

afbeelding.png

 

0 Likes
Gawain
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Jij bent af! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

100% Packet Loss op dD5E0FA01.access.telenet.be

@Arnieof enige andere mod, kun je mijn laatste bericht de afbeelding goedkeuren?

Alsook, kan er iemand mij hier verder helpen? Telenet stuurde me hier naartoe, maar mij lijkt best dat ik toch best de technische dienst opbel.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

100% Packet Loss op dD5E0FA01.access.telenet.be

@Gawain 

 

Ik heb de afbeelding alsnog goedgekeurd zoals gevraagd. Is het de juiste?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gawain
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Jij bent af! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

100% Packet Loss op dD5E0FA01.access.telenet.be

Het is de juiste, bedankt. 

0 Likes
Rudolphez
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

100% Packet Loss op dD5E0FA01.access.telenet.be

ik heb denk ik hetzelfde probleem, hoe heb je dit dan opgelost?

0 Likes