Beantwoorden
Crisicus
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Activatie Internet

Ik ben al meer dan anderhalve maand wachtende tot mijn “MijnTelenet” mijn modem aanschouwt als Actief. Het internet thuis werkt, maar men krijgt het niet in orde om die in het systeem volledig door te activeren, waardoor ik momenteel 0 controle heb over de instellingen van de modem (Bridge, NAT, ..)

Volgens alle medewerkers die ik tot nu toe gesproken heb “Zit het dossier bij IT” of “Zit het dossier bij boekhouding”

Is het nog normaal dat ik na 1,5 maand nog steeds geen degelijk antwoord en einddatum krijg wanneer ik mijn diensten zal kunnen beheren?

Doordat dit niet actief komt, heb ik ondertussen manueel zelf mijn oude provider moeten stopzetten, want Easy Switch treed pas in van zodra de modem “Actief” is.

Momenteel zeer ontevreden van de dienstverlening en communicatie..

2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5903
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Activatie Internet

Dat is helemaal niet normaal. Als je wil, dan kan je hier klacht indienen:

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een...

Mogelijk wordt het dan sneller opgelost. Indien niet, dan kan je nog altijd via de ombudsdienst werken. Vraag zeker achter een of andere vorm van compensatie, omdat deze dienst (bijv. bridging) voor jou essentieel is. Mijn ervaring is dat Telenet ingaat op zulke verzoeken. Mijn advies: wees assertief, maar blijf vriendelijk.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Crisicus
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Activatie Internet

Bedankt voor de tip!