25.307
netweters
|
155.913
antwoorden
|
21.088
vragen
|
Ik ben al meer dan anderhalve maand wachtende tot mijn “MijnTelenet” mijn modem aanschouwt als Actief. Het internet thuis werkt, maar men krijgt het niet in orde om die in het systeem volledig door te activeren, waardoor ik momenteel 0 controle heb over de instellingen van de modem (Bridge, NAT, ..)
Volgens alle medewerkers die ik tot nu toe gesproken heb “Zit het dossier bij IT” of “Zit het dossier bij boekhouding”
Is het nog normaal dat ik na 1,5 maand nog steeds geen degelijk antwoord en einddatum krijg wanneer ik mijn diensten zal kunnen beheren?
Doordat dit niet actief komt, heb ik ondertussen manueel zelf mijn oude provider moeten stopzetten, want Easy Switch treed pas in van zodra de modem “Actief” is.
Momenteel zeer ontevreden van de dienstverlening en communicatie..
Dat is helemaal niet normaal. Als je wil, dan kan je hier klacht indienen:
Mogelijk wordt het dan sneller opgelost. Indien niet, dan kan je nog altijd via de ombudsdienst werken. Vraag zeker achter een of andere vorm van compensatie, omdat deze dienst (bijv. bridging) voor jou essentieel is. Mijn ervaring is dat Telenet ingaat op zulke verzoeken. Mijn advies: wees assertief, maar blijf vriendelijk.
Bedankt voor de tip!
Net opgebeld geweest omtrent mijn ingediende klacht.
“Het ticket staat open bij IT, verder kunnen we niets doen, en we kunnen geen einddatum doorgeven.”
Toen ik vroeg waarom de persoon dan belde, was het antwoord dat ze elke klacht opbellen.
Ik weet dat ik in de leegte spreek hier en dat er verder toch niets uit voortkomt, maar dit is voor mij de triestigste dienstverlening die ik ooit al heb gehad.
Ik dacht Telenet opnieuw een kans te geven, maar het lijkt erop dat ze die niet verdienen. Als het al zo’n probleem is om iets geactiveerd te krijgen, en dat het op deze manier moet, dan heb ik medelijden met mensen die nog meer technische problemen hebben, die worden wellicht nooit geholpen dan.
Dan kan je het eventueel escaleren naar de Ombudsdienst.
Niet tevreden met de aangeboden oplossing?
Stuurde je ons een klacht en ben je het oneens met de oplossing die Telenet je aanbood? Dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.Bron: Ontevreden? Laat het ons weten | MyTelenet
Heb je gevraagd achter compensatie? Ik weet dat het geen oplossing is voor je probleem, maar het verzacht de pijn misschien een beetje.
Jawel, maar daar is niet over gesproken.
Het gesprek ging in grove lijnen zo:
T: Hallo met X van Telenet.
C: Hallo met ..
T: Ik bel in verband met uw klacht.
C: Ja correct.
T: Het dossier zit helaas nog bij IT.
<Akelige stilte>
C: En u belt waarom precies?
T: Wij bellen alle klachtendossiers op.
<Akelige stilte>
Ik heb duidelijk gemaakt in het korte stukje daarna, dat ik het tot vrijdag geef, dan mogen ze de modem terughebben.
Zoiets houdt ge toch niet voor mogelijk.
Wat doet men dan met een groot probleem ?