Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5232
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Algemene instellingen draadloos signaal HGW

Ik heb sinds kort een HGW (CH7465LG-TN) waarop ik al dagenlang de volgende instelling wil veranderen via

 

Mijn Telenet > Internet > Mijn thuisnetwerk > Algemeen

 

naar de instellingen op de screenshot:

 

hgw.setup.png

 

Ik wil geen SSID van TN, want die heb ik al van mijn eigen router (die is strategisch beter geplaatst). Bovenstaande instellingen lukken niet, want ik krijg de bekende melding: 'Je aanvraag kan momenteel niet verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.   Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.'

 

Ik heb al van alles gedaan en intussen is er een dossier opgestart, dus daarover wil ik het niet echt hebben. Ik vraag me enkel af of er mensen zijn die met deze instellingen (ingeschakeld - uitgeschakeld - ingeschakeld) werken. Dan weet ik tenminste of ze ook mogelijk zijn.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
6 reacties
jefh
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Algemene instellingen draadloos signaal HGW

Bij mij lukt dit wel.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Algemene instellingen draadloos signaal HGW

@sb 

Bij mij hangt daar geen router of switch achter, maar heb mijn instellingen zonder probleem kunnen wijzigen volgens uw instelling. Mijn smartphone is dan ook overgeschakeld naar wifree.

Dat was toch wat je ervan verwacht, dacht ik.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Petervdq
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
π-DAY! Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar?

Algemene instellingen draadloos signaal HGW

Draadloos signaal staat bij mij in geschakeld de private ssid is uitgeschakeld en ,de wi-free is wel ingeschakeld anders kan men er geen gebruik van maken op een andere locatie👌🏻.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Algemene instellingen draadloos signaal HGW

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Ik heb dit kunnen oplossen door de modem te resetten. 

Ik denk dat de nieuwe modems van Telenet (waarvan eentje zonder ingebouwde wifi) een grote oplossing gaat geven aan veel klanten die, zoals Telenet het zelf zegt, hun modem in de kelder hebben staan en Acces Points hebben die beter geplaatst staan. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Petervdq
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
π-DAY! Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar?

Algemene instellingen draadloos signaal HGW

dus:draadloos ingeschakeld 

       Private ssid uitgeschakeld 

        Wi-free ingeschakeld 

Het  werkt al jaren zo,eerst bij de vroegere zwarte modem en nu bij de witte,zonder enig probleem.Gewoon zelf via de instelling in mijn Telenet aangepast.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5232
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Algemene instellingen draadloos signaal HGW

@louishufk 

 

Dat is inderdaad wat ik wil: TelenetWiFree (terug) op de smartphone. Met de modem-only was dat geen enkel probleem, maar sinds de HGW lukt dat dus niet meer.

 

@m-jan20 

 

Via Mijn Telenet heb ik het zonder overdrijven al makkelijk meer dan 30 keer geprobeerd. HGW even zonder stroom zetten ook al heel wat pogingen. Reset naar fabrieksinstellingen (door de reset-knop in te duwen) al enkele keren zonder resultaat.

 

Maar daarvoor is het dossier opgemaakt; ik wacht dus nog even af. Ik wou gewoon hier bevestiging dat de instellingen wel degelijk mogelijk zijn.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes