24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Het lukt me niet om de algemene instelling van mijn modem aan te passen. Waar die zouden moeten staan is er niks. Heb al 4 verschillende browser uitgeprobeerd.
Geavanceerde instellingen aanpassen lukt wel.
Titel gewijzigd door Dakota (mod) | Vorige titel: Telenet algemene instellingen niet beschikbaar
*Edit via de MyTelenet app lukt het ook niet
Het aanpassen van het wifi wachtwoord bevoorbeeld
Ik zie in je screenshot dat je een CV8560E hebt, deze heeft helemaal geen Wi-Fi. Dus die instelling ga je niet vinden in je modeminstellingen.
2 opties
1) Je bent een Business klant met 360 Pods; klik dan links in het menu op Telenet 360 Pod. Mogelijk kan je dat daar beheren.
2) Je hebt een eigen Wi-Fi router of access point; dan moet je daarmee connecteren om die instellingen aan te passen
We zijn inderdaad een buisness klant. Ik zie nergens ook waar ik de instellingen van de Telenet 360 pod kan aanpassen. Er is wel een wifi signaal: 'Telenet-1' maar het wachtwoord is ons niet gekend.
Volgens Telenet zou ik via de app de pods kunnen beheren maar dit geeft deze blanco pagina idem voor de website.
Dus onder Telenet 360° Pod zie je geen instellingen?
Normaal nemen de pods de instellingen van de modem over, maar dat kan bij deze modem uiteraard niet.
Mogelijk moet je contact opnemen met de klantendienst om je instellingen aan te laten passen.
Neen geen instellingen te zien.
@Moderator ik meen me vaag te herinneren dat dit probleem al eens eerder voorbijgekomen is, dat Business klanten met een CV8560E hun Pods niet kunnen beheren. Kan dit aangekaart worden bij de juiste diensten?
@WG94 schreef:
@Moderator ik meen me vaag te herinneren dat dit probleem al eens eerder voorbijgekomen is, dat Business klanten met een CV8560E hun Pods niet kunnen beheren. Kan dit aangekaart worden bij de juiste diensten?
@WG94 Ik heb dit intern aangekaart en kom er op terug van zodra we hier meer info over hebben.
Volgens de telenet helpdesk is het inderdaad een bug