Beantwoorden
warreprovoost
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Algemene instellingen modem niet beschikbaar MyTelenet

Het lukt me niet om de algemene instelling van mijn modem aan te passen. Waar die zouden moeten staan is er niks. Heb al 4 verschillende browser uitgeprobeerd.

Geavanceerde instellingen aanpassen lukt wel.

warreprovoost_0-1709484102913.png

 

Titel gewijzigd door Dakota (mod) | Vorige titel: Telenet algemene instellingen niet beschikbaar

 

10 reacties
warreprovoost
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Algemene instellingen modem niet beschikbaar MyTelenet

*Edit via de MyTelenet app lukt het ook niet

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1178
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Algemene instellingen modem niet beschikbaar MyTelenet

Welke instelling zoek je dan juist?

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
warreprovoost
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Algemene instellingen modem niet beschikbaar MyTelenet

Het aanpassen van het wifi wachtwoord bevoorbeeld

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1178
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Algemene instellingen modem niet beschikbaar MyTelenet

Ik zie in je screenshot dat je een CV8560E hebt, deze heeft helemaal geen Wi-Fi. Dus die instelling ga je niet vinden in je modeminstellingen.

2 opties

1) Je bent een Business klant met 360 Pods; klik dan links in het menu op Telenet 360 Pod. Mogelijk kan je dat daar beheren.

2) Je hebt een eigen Wi-Fi router of access point; dan moet je daarmee connecteren om die instellingen aan te passen


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
warreprovoost
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Algemene instellingen modem niet beschikbaar MyTelenet

We zijn inderdaad een buisness klant. Ik zie nergens ook waar ik de instellingen van de Telenet 360 pod kan aanpassen. Er is wel een wifi signaal: 'Telenet-1' maar het wachtwoord is ons niet gekend.

Volgens Telenet zou ik via de app de pods kunnen beheren maar dit geeft deze blanco pagina idem voor de website.

warreprovoost_0-1709554473708.jpeg

 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1178
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Algemene instellingen modem niet beschikbaar MyTelenet

Dus onder Telenet 360° Pod zie je geen instellingen?

warreprovoost_0-1709484102913.png

 

Normaal nemen de pods de instellingen van de modem over, maar dat kan bij deze modem uiteraard niet.

Mogelijk moet je contact opnemen met de klantendienst om je instellingen aan te laten passen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
warreprovoost
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Algemene instellingen modem niet beschikbaar MyTelenet

Neen geen instellingen te zien.

warreprovoost_0-1709558338194.png

 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1178
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Algemene instellingen modem niet beschikbaar MyTelenet

@Moderator ik meen me vaag te herinneren dat dit probleem al eens eerder voorbijgekomen is, dat Business klanten met een CV8560E hun Pods niet kunnen beheren. Kan dit aangekaart worden bij de juiste diensten?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 544
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Algemene instellingen modem niet beschikbaar MyTelenet


@WG94  schreef:

@Moderator ik meen me vaag te herinneren dat dit probleem al eens eerder voorbijgekomen is, dat Business klanten met een CV8560E hun Pods niet kunnen beheren. Kan dit aangekaart worden bij de juiste diensten?


@WG94 Ik heb dit intern aangekaart en kom er op terug van zodra we hier meer info over hebben.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

warreprovoost
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Algemene instellingen modem niet beschikbaar MyTelenet

Volgens de telenet helpdesk is het inderdaad een bug