24751
netweters
|
152338
antwoorden
|
20691
vragen
|
Beste leden
ik zit met een raar probleem
bestand delen is juist ingesteld
ik kan er op
maar als ik mijn pc of de pc waar de data op gedeeld word herstart is het kapot bestand delen
als ik dan men modem herstart en de pc's aan laat dan werkt bestand delen weer wel
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: bestanden delen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik denk dat ik het makkelijk heb gevonden in plaats van de pc naam tenemen heb ik de pc een vast ip gegeven en zo een snel koppeling gemaakt die dan met de \\ip verbinding maakt en werkt
Ik vind het belangrijk dat dit gezegt word ik was dus een cd aan het branden en die verbinding viel weg door de naam dus cd was ook mislukt vandaar dat ik ben gaan zoeken en ja iets geprobeerd en dit werkt dus gewoon je pc een vast local ip geven die het delen doet en die dan in de snelkoppeling gooien zoals ik al zei
Thx voor de reactie
groetjes
@Tuningw je kan natuurlijk ook op de andere pc de share op deze manier mappen: \\naamvandepc\sharenaam
Het ip adres is dan veranderd in de naam van de pc waar je data opstaat.
Je kan dan op die pc ook een map maken en sharen met de pc's in je netwerk.
Je moet wel lezen wat ik schreef op het 1ste bericht het werkte gewoon met naam maar als ik mijn pc herstart vind ik de pc maar ik kan er dan niet in ookal zie ik de deel pc omdat ik meerdere hardeschijven deel doe ik gewoon \\192.168.0.221 als local ip daar zie ik alle hardeschijven gedeeld staan