24811
netweters
|
152868
antwoorden
|
20748
vragen
|
Beste,
Ik zit vast bij het openen van mijn NAT type staat momenteel op "restricted".
Ik heb de internal en external ports maar ik krijg ze niet ingezet in de port forwarding via mijn telenet.
Hoe krijg ik dit opgelost?
Alvast bedankt!
Jurgen
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Call of Duty MW2 nat type openen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Voor games is het normaal voldoende om UPnP in te schakelen, en hoef je manueel geen poort forwarding in te schaken.
Let wel op, momenteel is er een probleem met de geavanceerde instellingen waardoor je
Je kan momenteel contact opnemen met de klantendienst (best via Facebook Messenger; omdat je dan bij het team met de meeste kennis komt) om deze instellingen aan te passen.
https://support.activision.com/articles/ports-used-for-call-of-duty-games
Port forwarding – or creating a port forward – is a common process in gaming that makes your gaming console or PC more accessible to other gaming consoles or PCs on the Internet. Port forwarding can improve connection speed, lobby wait times, and overall gameplay, particularly for a host.
Ik heb Activision een mail gestuurd dat ze dit kunnen verwijderen, want met uPnP werkt het ook. (-;
Beste,
De foutmeldingen die u meld laten het niet toe de aanpassingen te doen.
Heeft u een idee hoe ik dit kan omzeilen?
Enige wat de klantenzone doet is mij doorverwijzen naar
Maar dit is niet veel nuttiger als ik de aanpassingen niet kan doen door de foutmeldingen.
Zoals ik al zei, contact opnemen met de klantendienst, de manieren waarop dat kan kan je hier vinden: Technische vraag
Wanneer je via Facebook Messenger contact opneemt, dan kom je bij het team met de meeste kennis over dit probleem.