Beantwoorden
PeterDC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Camera YOOSEE loopt vast na reset van access points

Beveiligingscamera YOOSEE aangesloten op AP CBN AP7465CE-TN  loopt telkens vast ( gedurende de nacht ),is  via camera-app dan onbereikbaar . camera is via UTP verbonden met AP ,ik.moet dus steeds installatie via app opnieuw uitvoeren na power reset om alles terug ingang te krijgen ..

 

Titel gewijzigd door DennisVO(mod) | Vorige titel: CBN AP7465CE-TN LOOPT TELKENS VAST MET CAMERA YOOSEE

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Camera YOOSEE loopt vast na reset van access points

@PeterDC 

Kan het eventueel zijn dat je AP in de nacht weg valt en dus geen internet door geeft eventueel door de modem die opnieuw opstart ? 

 

Want als je de camera aan de modem verbind heb je dit probleem dan ook heb je dat al eens getest ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
PeterDC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Camera YOOSEE loopt vast na reset van access points

Vandaag camera terug geïnstalleerd via app , bijna altijd is de connectie tegen volgende ochtend verbroken . Als dit morgen ook zo is dan verbind ik de camera is rechtstreeks op men modem (kan ik gelijk men drankvoorraad checken in men kelder 🤪). Ik laat uitkomst weten na test

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Camera YOOSEE loopt vast na reset van access points

@PeterDC  dan wordt tijdelijk jouw drankvoorraad bewaakt door een camera. Niet slecht zo voor de feestdagen 😉


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.