Beantwoorden
freddyh
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
My smart Valentine Trick or treat? Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes.

Camera's niet meer bereikbaar via mobiel netwerk.

Heb een nvr van Dahua met aangesloten camera´s, die werkten op mijn oude telefoon Samsung J5, via wifi thuis en ook buitenhuis via 4G.

Nieuwe telefoon aangeschaft Samsung A52 s, DMSS opnieuw geïnstalleerd, nvr toegevoegd gebruiker en paswoord, werkt op wifi, maar buitenshuis dus als het moet gebeuren met 4G dan krijg ik geen connectie. Zijn er zaken die op deze telefoon anders moeten ingesteld worden?

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Camera's niet meer bereikbaar via mobiel netwerk.

Sommige smartphones bieden de optie aan via instellingen om bepaalde apps niet te laten werken via 4G voor billshocks te vermijden. 

 

Ook via de app zelfs eens kijken of 4G verbruik toegelaten is. Gaat dat? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Camera's niet meer bereikbaar via mobiel netwerk.

Wellicht verbind je met de nieuwe telefoon via het ip adres van de nvr (192.168.0.x) ipv via de naam? Het je precies dezelfde connectie gegevens overgenomen van de oude gsm?


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
freddyh
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
My smart Valentine Trick or treat? Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes.

Camera's niet meer bereikbaar via mobiel netwerk.

Heb de telefoon zelf laten zoeken naar de nvr en deze geselecteerd en daar user en paswoord ingevuld dus idem gedaan zoals ik vroeger op mijn oude telefoon gedaan had.

 

0 Likes