Beantwoorden
deboopi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Combinatie Powergrid 9042S-TN en Powerline PG-9073LG-TN

Ik heb reeds een powerline netwerk met 2 powergrid adapters 9042S-TN, ik ben er nu een extra gaan halen voor een derde punt voor mijn netwerk te hebben. Deze keer heb ik een 9073LG-TN meegekregen met d evermelding dat deze compatibel is met de 9042S-TN.

Ik heb de setup procedure van beide types geprobeerd en toch krijg ik de nieuwe powerline niet in mijn netwerk.

Kan iemand me zeggen wat de juiste setup is om deze combinatie aan de praat te krijgen?

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Combinatie Powergrid 9042S-TN en Powerline PG-9073LG-TN

@deboopi 

Deze zijn niet compatibel. Ik geef toe dat deze webpagina van Telenet niet een voorbeeld is van duidelijkheid.

De eerste rij is een reeks van vier powerlines die onderling compatibel zijn. Het gaat om: PG-9083LG-TN, PG-9082LG-TN, Comtrend PG9073 LG-TN en Comtrend PG9072-TN

 

Uw  PG9042S-TN staat in een andere groep en volgt een oudere technologie.

 

Ik weet niet of het enkel de volgende lijn of al de rest is die een tweede (of en een derde) goep aanduiden die onderling compatibel zijn. Ik vermoed dat tweede rij een tweede groep is en de derde lijn een derde groep.

@Suzykan deze pagina duidelijke gemaakt worden zodat men weet dewelek onderling compatibel zijn en dewelke niet?

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Combinatie Powergrid 9042S-TN en Powerline PG-9073LG-TN

@janne_man heb jouw feedback eens doorgestuurd intern. Bedankt alvast! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Combinatie Powergrid 9042S-TN en Powerline PG-9073LG-TN

@janne_man, je hebt het misschien al gemerkt, maar er werd een aanpassing gedaan aan het artikel over de compatibiliteit van de powerlines. Hopelijk is het zo duidelijker. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Combinatie Powergrid 9042S-TN en Powerline PG-9073LG-TN

Dank u @Suzy, ik had het nog niet gezien. Dit is een aangename verrassing voor mij.