Beantwoorden
Serradal
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Dahua IP-camera stuurt geen mail meer bij beweging?

Dahua IPC-HDB4200F-PT was ingesteld dat ik een mail ontving als er beweging werd geconstateerd. Plots doet t hij dat niet meer. Wat kan de reden zijn?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Dahua Ip camera email sturen bij alarm

Tags (1)
0 Likes
17 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Dahua IP-camera stuurt geen mail meer bij beweging?


@Serradal  schreef:

Van buitenaf was die nooit bereikbaar. Ze hadden me gezegd dat ik daarvoor een vast IP adres moet hebben. Mijn doel was alleen controle te hebben als er iemand in het appartement zou komen. De buur die een sleutel heeft en de syndicus die toegang heeft .... Ik heb er ook geen NVR staan. 


Als ik zoek op ddns smartphone krijg ik toch een aantal zaken te zien. Zo bijvoorbeeld dit.

 

0 Likes
Serradal
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Dahua IP-camera stuurt geen mail meer bij beweging?

In mijn setup pagina van de camera is geen STARTTLS. Kan ik dat ergens "upgraden"? ... ben leek van laagste niveau 🙂

Serradal_0-1621331383280.png

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5855
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Dahua IP-camera stuurt geen mail meer bij beweging?

@Serradal  

Als die optie niet daar tussen staat heb je die optie niet om te gebruiken. Je kan dat er niet bij configureren of iets dus wat er niet staat kan je niet gebruiken. 

 

En dat heeft niks met leek van laagste niveau te maken hoor je hebt die optie gewoon niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes