24777
netweters
|
152632
antwoorden
|
20725
vragen
|
Beste Netweters 🙂
Zijn er hier nog mensen die probleem ondervinden bij mijn telenet. Inloggen is geen probleem maar als ik aanpassingen wil doen krijg ik foutmelding "Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw"
Dat gebeurt inderdaad soms. Als je dat elke dag hebt dan is er een probleem.
Zelfde probleem hier (2 weken). 3 x gebeld naar helpdesk. Laatste Telenet werknemer was zeer behulpzaam, en heeft het probleem opgelost. Bepaalde oude apparatuur (digicoder en oude modem) moest verwijderd worden.
Dit kan wel is de oplossing zijn want mijn digibox is nog niet binnengebracht
Als het blijft duren, dan best contact opnemen met Telenet (via Facebook, Twitter, WhatsApp geeft imho het beste resultaat) en vragen om een dossier op te maken. Via deze methode heb ik de instellingen van mijn HGW uiteindelijk ook kunnen veranderen.
Juist mijn digicorder binnengebracht, hopelijk gaat dit het probleem oplossen.
@sbDossier is lopend.