Beantwoorden
Tijsrx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Netjes! Primeur! Pageturner!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

Ik ben net bezig met wireguard en zou enkele poorten moeten forwarden, maar telkens ik doorklik naar geavanceerde instellingen bij mijn thuisnetwerk krijg ik een nagenoeg blanco pagina te zien (3 toestellen en 3 browsers, overal hetzelfde resultaat). Zijn er nog mensen met dit probleem, of bestaat er een andere (werkende) manier om aan de geavanceerde instellingen te geraken?

Tags (1)
85 reacties
Uplifting
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

Na 1 week wachten nog steeds hetzelfde probleem!

Ik vermoed dat veel zaken en klanten met (configuratie)problemen zitten hierdoor.

 

Wanneer kunnen we een oplossing van Telenet verwachten, iemand een idee? 

Er is totaal geen communicatie terug te vinden... Teleurstellend.

0 Likes
Snarie
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

gewoon tijd voor:

https://datanews.knack.be/ict/nieuws/driekwart-van-de-belgen-wil-routervrijheid/article-news-1853921... 

 

Telenet stop aub het instellingen van de router via jullie web interface. Doe gewoon zoals Orange, en laat de keuze aan de klant

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?


@Cedric-e  schreef:

Hier exact hetzelfde probleem.

Gisteren zelf een nieuwe router geinstalleerd, waarna ik de DMZ van mijn docsis 3.1 wil sturen naar mijn Wan ip van mijn nieuwe router/Gateway. Op mijn oude router/Gateway werkte het.

Ik vermoed dat mijn Dmz verloren is gegaan doordat er problemen zijn met de geavanceerd instellingen?
Ik hoop dat dit snel opgelost geraakt, aangezien ik mijn domotica nu niet aan de praat krijg 🙂
(enkele poorten moeten openstaan)

 


Heb je al geprobeerd het Telenet modem te rebooten? Zoals @flip1953 aangaf, wellicht is de Telenet router in de war door de verandering van het MAC adres. Zou eigenlijk niet het geval mogen zijn.....maar je weet nooit.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Celludriel
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

Fijn artikel maar wss iets dat we nog lang op kunnen wachten België kennende.  Ondertussen nog altijd geen oplossing voor ons probleem kan nog altijd geen poorten instellen.

 

Denk dat het weer iets is zoals bij alle bedrijven in België urgentie van het probleem komt pas omhoog als het in het nieuws komt ... ni dat dit heel nieuwswaardig is tenzij het op het niveau komt van "Netwerken van business klanten Telenet down door technisch defect" ... Here is wishful thinking ...

0 Likes
HermanFr
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

dit is wel echt ongelooflijk, meer dan een week om een probleem op te lossen

En nog steeds geen enkele mededeling van Telenet uit

0 Likes
DenQ
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

Heb vorige week mijn router vervangen en wou dus de bridging aanpassen --> onmogelijk

Klantendienst heeft een dossier geopend, nog niets voorruitgang. 


Nu een week later nog steeds 0 oplossingen.

 

Hoe kan het dat we nu nog steeds niet lokaal kunnen zien in de instellingen van de modem/router hardware? Nu zie je wat de gevolgen van zulke praktijken kunnen zijn. Volledig geblokkeerd...

 

Tijd om toch eens te kijken bij de concurrentie 🙂 

pverheck
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

Vandaag , 5 april, nog steeds geen expert instellingen. Hoe kan dit zo lang duren ? Weten ze bij Telenet wel waar ze mee bezig zijn ? Blijkbaar niet !

0 Likes
Maarten_M
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

Ik had dit verleden week al gezien voor mijn privé-modem. Nu heb ik op het werk ( Business account ) dit ook nodig. En dat is dringend. Ik ben het wel beu om telkens 3 kwartier naar een muziek te luisteren .... Kan hier echt niets aan gedaan worden ?

0 Likes
Foggy
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

Update ontvangen i.v.m. dit probleem: "Uw dossier (van vorige week dus) is nog steeds in behandeling, onze excuses voor de vertraging"...

 

Ja... loopt gesmeerd...

 

 

0 Likes
Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?


@Maarten_M  schreef:

Ik had dit verleden week al gezien voor mijn privé-modem. Nu heb ik op het werk ( Business account ) dit ook nodig. En dat is dringend. Ik ben het wel beu om telkens 3 kwartier naar een muziek te luisteren .... Kan hier echt niets aan gedaan worden ?


Voor je Business account: heb je geen account manager bij Telenet die je direct kan aanspreken voor zo’n problemen ? 

0 Likes
somerandomitguy
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

Hey Telenet.
Het lukt na een week nog niet om de advanced modem settings van de modem aan te passen om een port forwarding uit te voeren.
Er verschijnt enkel een klare html pagina met een "<" op.
Heb hiervoor al verschillende Whatsapp berichtjes verstuurd met de vraag om een oplossing.

Als ik jullie moet geloven zijn jullie er mee bezig, zorg er dan tenminste voor dat er een officiële Telenet pagina komt dit aangeeft dat er een probleem is en dat jullie er mee bezig zijn.

Ik ben wel afhankelijk van de port forwarding die ik moet kunnen instellen, het probleem duurt al meer dan een week.

Graag snel een oplossing want dit is toch wel onwaarschijnlijk.

Alvast bedankt.

Dirk.

somerandomitguy
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

Dit duurt nu toch wel echt lang 🙄

0 Likes
Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

Ik heb ooit problemen gehad omdat ik had durven zeggen tegen klanten dat het nog even ging duren voor hun probleem ging opgelost worden. Ik moest ze gewoon aan het lijntje houden. Ik vind dit ook geen manier van doen. Mijn devies was altijd wees eerlijk tegen klanten en durf het te zeggen als je niet direct een oplossing hebt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DenQ
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Geavanceerde instellingen niet beschikbaar?

Even een update;

Net bericht gekregen dat mijn dossier behandeld zou zijn.
Echter geen verder contact gehad met Telenet, geen gemiste berichten, oproepen, rooksignalen (ik geef toe het is wat bewolkt en slecht weer met slechte visibiliteit),...

Ik kijk even na of ik nu al in de geavanceerde instellingen kan, en nee hoor... Het probleem is er nog steeds!

Dus bedankt om mijn dossier zogezegd te behandelen?

Dit + de blijvende issues met de CV8560E die onder heavy load het niet kan trekken zijn de druppel.

 

Keuze is bij deze gemaakt 🙂

 

Ondergetekend,
Een zeer gefrustreerde toekomstige ex-Telenet klant

0 Likes