24748
netweters
|
152281
antwoorden
|
20688
vragen
|
Beste, ik heb deze ochtend geen internet meer. Verbinding uitgevallen rond 3h
Locatie Gent Rooigemlaan
Kunnen jullie dit oplossen aub.
Welke Telenet router heb je, en knipperen er lichtjes?
Eerst en vooral zou ik de stekker van de Telenet router even uittrekken en na een 30 tal seconden terug insteken. En dan zien wat er gebeurd.
@Ex-Netweter, het kan zijn dat er een storing bij jou in de buurt is of werken. Dit gaan andere Netweters je helaas niet kunnen vertellen, daarvoor neem je best contact op met de klantendienst telefonisch of via social media.
Indien je internet probleem veroorzaakt wordt door extra hardware thuis (bv. router of access point), dan is het een ander verhaal en ben ik er zeker van dat hier wel enkele experts zijn die je gaan kunnen helpen. Maar dan ga je meestal wel nog internet hebben bij een rechtstreekse verbinding op de modem.
Heb ik gisterenmiddag ook meegemaakt dat in een keer de internet verbinding wegviel. Digitale TV was ok.
Op mijn modem brandde het groene lampje en het eerste blauwe lichtje knipperde.
Heb mijn modem 2 maal moeten herstarten voor dat alles terug wekte.
Regio St-Pieters-Leeuw.
Hallo
Heb je toevallig ook digitale tv bij Telenet? Als dit werkt zal het aan de modem liggen
Heb je geen digitale televisie en geen internet : werken in de straat of een deel van straat dat plat ligt (duurt normaal niet lang)
Bij schorsing heb je wel nog internet maar geen televisie (weet dat dit niet zo is maar geef het even mee)
* Bij witte modem van Telenet:
Welk kleur heeft de led status?
- wit kleur
- groen kleur dat pinkt?
Blijkbaar was er in de rooigemlaan een update, alle modem hebben update gedaan + reboot op 06/09/18 tussen 03:00 en 03:30 uur.
@Cru heb het ook gemerkt 😉
hier is de modem na de update weer opgestart en werkte weer direct, waarschijnlijk zal @Ex-Netweter zijn modem best eens herstarten dan voor weer connectie te hebben.