24761
netweters
|
152500
antwoorden
|
20714
vragen
|
Ik krijg via mijn telenet geen toegang tot mij modem instellingen
Als ik mijn telenet op "mijn thuisnetwerk" klik krijg ik steeds dezelfde foutmelding. Dit sinds 2 dagen
Reset modem helpt niet! Ook moet ik steeds opnieuw inloggen na deze foutmelding
Foutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Mvg, Mumblic
Zoals aangegeven, even naar de klantendienst bellen. Of anders alle browsers dicht. Chrome openen en kijken of het daarmee lukt. Zo ja, Chrome sluiten en je favoriete browser gebruiken.
Heb ondertussen al verschillende PC's en een dozijn browsers gebruikt.
Maakt geen verschil, het probleem doet zich ook voor bij de helpdesk medewerker.
Probleem is dat ik nu al meer dan een week aan het wachten ben op een oplossing/ reactie van Telenet
Iemand advies: Modem uit het raam gooien misschien ;-)??
Mvg,
Een trouwe klant voor 20 jaar ;-((
Gisteren nog altijd zelfde probleem, geen toegeng tot modeminstellingen, helpdesk gecontacteerd probleem hebben de IT'ers nog niet opgelost.
@Kevin_123@ schreef:Gisteren nog altijd zelfde probleem, geen toegeng tot modeminstellingen, helpdesk gecontacteerd probleem hebben de IT'ers nog niet opgelost.
Ben je zeker dat ze de mac adressen gecontroleerd hebben. Of deze kloppen met wat er in het systeem staat.
Is er pas een aansluiting of modem swap geweest?
Dit kan eventjes duren. Idien daarna nog niet oké, dan moet je, vrees ik, toch nog maar eens langsgaan of bellen.
Een reboot kan misschien het probleem ook wel oplossen. Indien je wel gewoon internet hebt e.d. is dat zeker oké en zal het wel opgelost raken.
Daarstraks mailtje gekregen i.v.m TN homespot,
modeminstellingen terug bereikbaar.
Hallo StefaanH,
in zoverre dat je hier iets mee wijzer mee word.
Beste klant,
Via Telenet-homespot bieden we aan onze internetklanten een groot draadloos (WiFi) netwerk aan. Deze dienst is automatisch inbegrepen in je internetabonnement en wordt binnen de 24 uur voor jou geactiveerd.
Wat is Telenet-homespot?
Telenet-homespot maakt deel uit van Wi-Free: zo kun je naast de Telenet-hotspots, ook via de homespots van Telenet-klanten surfen op internet. Je geniet dus niet alleen thuis of op een publieke plaats van draadloos internet van Telenet, maar bijvoorbeeld ook als je op bezoek bent bij vrienden of familie. Handig, veilig en inbegrepen in je internetabonnement!
Heb je nog vragen?
Je kunt je Telenet-homespot weer uitzetten via Mijn Telenet.
Veel surfplezier,
Het Telenet-team