24762
netweters
|
152520
antwoorden
|
20715
vragen
|
Hey,
Ik lees hier vanalles over de gigaspeedboost optie van Telenet. Lijkt me zeer interessant!
Echter kan ik hier geen gebruik van maken, of het activeren wegens: niet beschikbaar op dit adres! Ik heb nochtans een all internet formule in mijn Yugo S.
Wanneer komt dit beschikbaar voor zowel Yugo S als Wigo S, aangezien dit beide All internet formules heeft (de 150, geen 300)
Thanks!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als ik de foto bekijk heeft het niet kunnen bestellen te maken met het abo dat je hebt, niet met een adres.
Je zal er dus van abonnement voor moeten veranderen.
In het begin kreeg ik de adres melding wel.
Nu krijg k idd de abbo melding. Kga ni van abbo verandere dervoor. Gwn wachte tot het beschikbaar komt voor yugo/wigo S
@Suzy weet jij of Telenet dit naar meer abbo's zal uitrollen?
Kan jij eens informeren. Kben erg geïnteresseerd in de optie, maar een Wigo abbo is wat overkill omdat ik maar alleen ben.
@TMCLS93 je kan de Giga Speedboost optie enkel nemen op het YUGO abonnement, niet op YUGO S. Want je hebt een internetverbinding met 200 Mbps of 300 Mbps nodig. En de YUGO S heeft een snelheid van 150 Mbps. Hier kan je meer lezen over de Giga Speedboost.
En nog aanvullend, onderaan op de tarievenpagina voor YUGO kan je de Giga Speedboost optie zien staan.
Da's een spijtige zaak...hopelijk komt daar ooit verandering in.