Beantwoorden
Vicky2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Google Nest Mini kan niet communiceren met gsm

Ik heb een google nest mini. Deze heeft een tijd geleden prima gewerkt. 

Op een gegeven moment was deze niet meer verbonden met het internet. We hebben hier geen aandacht aan besteed aangezien we hem even niet meer gebruikte.

Onlangs heb ik het thuisnetwerk een andere naam gegeven en ander wachtwoord. Nu wilde ik de google nest mini terug koppelen. Maar ik krijg hem niet verbonden met internet. 

Ik krijg tijdens de configuratie de melding dat mijn gsmtoestel niet kan communiceren met de google nest mini. 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Google Nest Mini kan niet communiceren met gsm

@Vicky2  als je een verandering doet in je netwerk of van je netwerk zal je de Google nest ook opnieuw moeten instellen. Je dient hiervoor de stappen opnieuw te volgen met je Google home App. 

https://support.google.com/googlenest/answer/7170507?hl=nl

Hier een link die je daarbij kan helpen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Vicky2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Google Nest Mini kan niet communiceren met gsm

Bedankt. Maar ik heb zelfs de app eraf gegooid en helemaal opnieuw ingesteld. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Google Nest Mini kan niet communiceren met gsm

@Vicky2  probeer je Google Nest dan eens naar de fabrieksinstellingen te zetten. Misschien kan dat je oplossing zijn. Heb de aangereikte link ook al eens gedaan met de Google Nest want heb er zelf ook eentje en moet zeggen dat het toen wel vlotjes ging. Heb het ook op die zelfde manier gedaan. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5301
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Google Nest Mini kan niet communiceren met gsm

misschien is het ondertussen al opgelost maar heb deze week een eigen wifi signaal gemaakt aan de hand van een eigen router, 

de wifi van de router van de provider viel constant uit, heb ook de nest mini moeten her installeren via de smartphone maar krijg nu bv geen weersaanduiding meer bij de foto's tijdens niet gebruik, rare is, de lampen dat via google werken en ik dus aan en uit kan zetten moesten niet herinstaleerd worden, die zagen het netwerk direct en het paswoord.

bij de google moest ik alles her installeren, al gebruik ik hetzelfde paswoord en inlog naam nog.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes