Beantwoorden
Gebruiker
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Graafwerken aftakking aansluiten nieuwe kabel

Enkele maanden geleden deed ik een aanvraag voor aansluiting telenet. Bij ontbreken van een kabel diende er graafwerken te worden uitgevoerd en een aftakking gemaakt. Gelet op de nodige vergunning zou dit 6 weken duren. Een afspraak voor de graafwerken werd ingepland, maar in plaats daarvan kwam er een installateur opdagen die enkel kon vaststellen dat de graafwerken niet werden uitgevoerd en zelfs weken vroeger hadden moeten uitgevoerd geweest zijn (zonder mij op de hoogte te brengen, doch zonder dat ze daadwerkelijk werden uitgevoerd). Uit het telefoongesprek met de werkgever begreep ik dat dit vaak voorkomt. Inmiddels mocht ik echter geen enkele reactie meer vernemen van telenet (ik trachtte tevergeefs ook al via e-mail, whatsapp en telefoon contact te zoeken). 

Is er een manier om telenet te bewegen tot enige actie of zelfs maar een bericht over de volgende stappen?

Bedankt,

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Graafwerken aftakking

1 reactie
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Graafwerken aftakking aansluiten nieuwe kabel

Hoe heb je telefonisch contact opgenomen met Telenet voor updates? Je moet daar toch iemand aan de lijn gekregen hebben die je iets van info gaf?

Ik zou nogmaals contact opnemen via 0800 66 046 om te informeren over de werken die nodig zijn om de aftakkabel te verbinden.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.