24775
netweters
|
152610
antwoorden
|
20723
vragen
|
Hallo, een probleem met Outlook 2007: plots begint Outlook , tot vervelens toe, telkenmale opnieuw wachtwoorden te vragen van al mijn email accounts, vinkje plaatsen heeft totaal geen zin, Outlook blijft maar vragen.
Ik heb al mijn accounts al verwijderd en dan opnieuw geinstalleerd, geen oplossing, Office dan maar volledig van de PC verwijderd, opnieuw geinstalleerd, geen oplossing,
ben radeloos, vermoed sterk dat het iets te maken zou hebben met,
ofwel het register,
ofwel het pst-bestand.
Heb ook al de scanpst.exe laten lopen, ook zonder resultaat.
Ik zie ook dat er , na wat googelen, anderen ook problemen hebben (gehad hebben).
Iemand een oplossing? Want Telenet wijst een oplossing van de hand, het moet blijkbaar via dit forum gaan ....!
mvg,
Alain
Windows7 op vaste PC, Outlook 2003 destijds geupdated naar 2007
Er waren gisteren wat problemen met het ophalen van e-mail. Ik kreeg, onder Android en onder Windows (Mozilla Thunderbird), te maken met een gelijkaardig probleem. Het loste uiteindelijk zichzelf op, maar je kan altijd op Facebook je beklag doen (nog tot 22u.); kijken op de statuspagina helpt - helaas - niets, want daar is nooit iets te zien in geval van problemen.
Het probleem werd gisteren ook op het forum gemeld:
http://community.telenet.be/t5/Surfen/Outlook-lukt-niet-meer/m-p/21727
Het zou me verbazen mocht dit bij jou niet om hetzelfde probleem gaan...
Ik gebruik sinds jaar en dag outlook. Mijn telenet account voor mijn mail zit er ook al jaren in met onveranderd paswoord. En toch krijg ik bij tijd en wijle een pop up waar naar mijn wachtwoord gevraagd wordt om de mails te downloaden. Maar toch komen mijn mails altijd binnen. Het kan 2 maanden goed gaan en dan is het er terug. Loopt er iets fout met updates van Outlook? Ik weet het niet. Maar onder windows 10 heb ik toch al meermaals fouten zien verschijnen in het programma outlook die dan terug verdwenen.
@igvfer schreef:Ik gebruik sinds jaar en dag outlook. Mijn telenet account voor mijn mail zit er ook al jaren in met onveranderd paswoord.
Nog altijd datzelfde wachtwoord met amper 8 karakters? Ik kwam er onlangs achter dat je dit (eindelijk) kan veranderen en zodoende heb ik nu ook bij Telenet eindelijk wachtwoorden van minimum 16 karakters.
ja, anders zou het NOOIT gaan,
dat schijnt blijkbaar ook mijn probleem te zijn! Telenet zegt dat ik mijn toestel (instellingen) moet laten nazien, heb dit gedaan en 45€ mogen betalen, alle instellingen waren correct, probleem BLIJFT echter bestaan, Telenet antwoordt zelfs niet meer via hun FB pagina, waar ik het probleem ook heb gemeld!
hallo, ik werk met Windows7 Pro, waar vind ik die" wachtwoorden" in mijn configuratiescherm?
mvg,
Alain
Bij mij staat dit onder de tab "Bestand" "accounts beheren" maar ik heb een latere versie outlook.
Tenzij je echt Outlook nodig hebt voor de een of andere reden zou ik aanraden om het mailprogramma Thunderbird te gebruiken. In mijn ogen meer dan voldoende voor dag dagelijks gebruik. (En gratis)
@Arthur2 schreef:
@igvfer ik heb het over Windows zelf blijkbaar kan er corruptie optreden in die wachtwoorden en dan wilt die dat niet opnieuw toevoegen dus moet je eerst alles wissen.
Outlook gebruikt Windows referenties daarom moet je dat daar in configuratiescherm wissen.
Juist, was even niet mee hoe je het juist bedoelde. Ik word wat trager van begrip.
hallo, geen referentiebeheer te vinden , noch op gebruikersaccount, noch op ouderlijk toezicht,
toch bedankt voor de tips