De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herinnering verbruik basisvolume

Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Hebben er mensen nog problemen met herinnerings mails die te laat verstuurd worden in verband met verbruik basisvolume. Meestal op het einde van mijn verbruiksperiode ligt mijn vebruik wel over de 80% waarvoor ik dan normaal mooi van telenet mail zou krijgen om mij daar aan te herinneren. Normaal zou ik dan verwachten dat die herinnering dezelfde moment nog wordt verstuurd, maar meestal is dat 2 dagen later en zit ik ondertussen in een nieuwe verbruiksperiode wat dus zeer verwarrend is.

 

0 Likes
Beantwoorden
11 reacties
Highlighted
Professional Allesweter
Berichten: 1758
De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! It's your third party! Netjes!

@Bixby 

Het zou interessanter zijn dat de herinneringsmail mooi op tijd zou komen. Gelukkig valt dat voor u nog wel mee want uw verbruik is, over de eerste 28dagen van de maand 2,85 % van uw verbruik/dag. Voor de laatste 2 dagen heb je nog 10%/dag. Er gaat dus geen probleem zijn, dacht ik.

 

  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
sb Freshman Superweter
Freshman Superweter
Berichten: 3472
De gouden postveer is voor jou De nieuwe Einstein! Netweters’ orakel! It's your third party!

Ik heb een herinnering ingesteld voor 90% verbruik, maar heb deze keer helemaal géén mail of waarschuwing in de browser gezien.

  Bjørn (sb) | Krak
  Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

@louishufk 

Opzich is dat ook geen probleem, maar van een telecom bedrijf mag ik toch verwachten dat ze een simpele herinneringsmail op tijd kunnen sturen.

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Tien op tien! Leesbeest! De vlam zit erin. Twee handen vol!

Dit heb ik enige tijd ook meegemaakt. Net was er een nieuwe periode begonnen, en ik kreeg een mail dat mijn basisvolume voor 90% verbruikt was. Effe schrikken 🙂 ... doch op "mijn telenet" stond het correct.

Tja, je zou verwachten van dergelijk bedrijf dat zoiets niet zou gebeuren...of tenminste als het gebeurd was, dat je een rechtzettingsmail zou krijgen.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Berichten: 2737
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@JanMetDePet  schreef:

Dit heb ik enige tijd ook meegemaakt. Net was er een nieuwe periode begonnen, en ik kreeg een mail dat mijn basisvolume voor 90% verbruikt was. Effe schrikken 🙂 ... doch op "mijn telenet" stond het correct.

Tja, je zou verwachten van dergelijk bedrijf dat zoiets niet zou gebeuren...of tenminste als het gebeurd was, dat je een rechtzettingsmail zou krijgen.


Dit is een probleem dat men 23 dagen geleden ontdekt heeft en wordt onderzocht door de IT-afdeling binnen Telenet. Op dit moment krijgen sommige klanten onterecht een e-mail waarin staat dat ze bijna of net over hun verbruikslimiet zitten. 

Twijfel je als klant? Controleer dan je Telemeter of neem contact op met de Telenet klantendienst. 

 

Over vertraging op de verbruiksmails heb ik nog niets vernomen. Hopelijk was het maar een eenmalige gebeurtenis, @Bixby

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

@Suzy 

 

Dit is al meermaals gebeurt en telkens gemeld via klacht. Ook deze keer heb ik het gemeld.

vandaag 12/02 terug mail gekregen dat mijn verbruik op 90% staat en deze gereset wordt op 10/03.

en zoals @JanMetDePet zei is het wel verschieten dat je zo'n mail krijgt en begin je toch te twijfelen aan die telemeter. vandaar dat ik hier ook even kwam horen of er nog mensen problemen mee hebben.

 

 

Beantwoorden
Highlighted
sb Freshman Superweter
Freshman Superweter
Berichten: 3472
De gouden postveer is voor jou De nieuwe Einstein! Netweters’ orakel! It's your third party!

Ik heb nu ook de mail gehad van 90% en 100%. Te laat, want ik zit al even boven de limiet. Er is iets grondig mis met de Telemeter. Ook met extra volume zijn er problemen!

  Bjørn (sb) | Krak
  Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Berichten: 2737
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@Bixby het is goed dat je dit telkens meldt aan Telenet, dan kan dit zeker bekeken worden. Eventueel kan je in de toekomst ook gewoon een berichtje sturen naar Telenet via Facebook of Twitter. 😉

 

@sb het extra volume is doorgegeven en zal bekeken worden. Hier staat ook een algemeen ticket voor open zodat iedereen in de call centers weet dat dit een issue is. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
sb Freshman Superweter
Freshman Superweter
Berichten: 3472
De gouden postveer is voor jou De nieuwe Einstein! Netweters’ orakel! It's your third party!

@Suzy

 

Op aanraden van de mensen op Twitter heb - nog eens - een blok van 25 geactiveerd. Nu staat er dit:

 

Screenshot_20200213-174228.png

 

Ik vrees dus dat ik dadelijk nog altijd op smallband sta. Immers, ik heb 200 van 175 verbruikt. In principe zou ik nu 250 moeten hebben. 150+50+25+25, maar aan die laatste 2x25 heb ik niets gehad.

  Bjørn (sb) | Krak
  Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

@Suzy 

nu is het helemaal verkeerd aan het gaan, telenetmeter geeft aan 23Gb verbuikt maar wel op lage snelheid gezet. ondertussen naar telenet gebeld en zij zien wel verbuik van meer dan 150Gb wat heel onwaarschijnlijk is aangezien ik mijn verbuik redelijk in het oog hou. Ik heb ondertussen wel eens mijn paswoord van wifi veranderd, je weet maar nooit. Momenteel weet ik dus niet meer goed hoe of wat. wel mooi van telenet dat ze alles gerest hebben zodat telemeter terug op 0 staat en ik op gewone snelheid surf. De vraag is wel hoe betrouwbaar is die telenetmeter dan?

Naamloos-1.jpg

0 Likes
Beantwoorden
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

@Suzy 

 

Nu gaat het helemaal verkeerd. Telenetmeter geeft aan 23Gb verbruikt maar wel op lage snelheid gezet. ondertussen al telenet gebeld en zij zien wel verbruik van over de 150Gb wat heel onwaarschijnlijk is aan gezien ik verbruik redelijk in het oog hou. Ik heb toch maar voor de zekerheid paswoord van wifi veranderd je weet maar nooit. Nu is de vraag hoe betrouwbaar is die telenetmeter en hoe komt het dat telenet zelf wel een "abnormaal" vebruik ziet? Moet wel zeggen ze hebben telemeter gerest zodat ik terug op normale snelheid kan surfen. Ik ga het de komende dagen in het oog houden.Naamloos-1.jpg

Beantwoorden