Hoe re-routing aanvragen voor specifieke router?
Goedendag iedereen,
ik zal mijn vraag hier maar even op het forum gooien aangezien het blijkbaar een heel moeilijke vraag is voor de klantendienst
lang verhaal kort
een hop beheerd door telenet blokeerd 85% van de pings waardoor een uptime monitor continue een false positive veroorzaakt
blijkbaar is het niet gemakkelijk om zo een probleem door te geven om een rerouting aan te kunnen vragen van die specifieke router
en in geval je het u afvroeg, de klantendienst kan daar inderdaad niets mee doen en moeten het doorsturen naar de juiste personen die het netwerk beheren ( specifiek die router )
maar zover ben ik dus nog niet geraakt , ik moet eerst een klanten nummer hebben en aangezien ik Starlink gebruik heb ik dus geen klanten nummer en kan de klantendienst dus niets doen ...
ook heeft de klanten nummer er niets mee te maken want de persoon die er last van heeft zit in Italië in een datacenter en probeert een server in een Belgisch datacenter te bereiken ... en technisch gezien heeft dit nog niet eens met klanten te maken, of routen ze alleen klanten via hun netwerk routers tegenwoordig ? want dan heeft die route van Italië even een verkeerde afslag genomen
dus nu mijn vraag
waar moet ik exact zijn om dit op te lossen ?
om het gemakkelijk te houden zal ik hier de traceroute toevoegen
dus zoals je kan zien .. je ziet wel waar het probleem zich bevind
hopelijk weet er iemand een oplossing waardoor dit in de toekomst sneller kan worden opgelost
owja , om het even nog leuker te maken , het is alleen Italië->België dat via die route loopt, België->Italië gebruikt een andere route ^^ dus het datacenter ( belgie ) kan het niet re routen van hun kant
mvg
PowerChaos
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Routing probleem
Opgelost! Ga naar oplossing.