24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
Goed, na veel gedoe met mijn toestellen die van ip veranderen iedere keer modem herstart, besloten voor optie e-modem te gaan in combinatie met Netgear Orbi. Op Twitter aan Telenet gevraagd hoe ik dat bestel. Dat blijkt niet mogelijk. Eerst wat gezaag dat dat niet bestond en in testfase was alleen en dan was het "alleen voor giga speedboost" en "alleen af te halen in de winkel". Goed, ikke naar de winkel vandaag, ritje naar het stad, parkeerbonnetje, bonnetje pakken in de winkel, wachten (allemaal echt niet meer van deze tijd als je het mij vraagt). Jonge vrouw hielp mij. Vriendelijk tot ik naar e-modem vroeg. Dan werd het professioneel en heel erg kort opeens. Oei dat bestaat niet. Allez nee dat is in testfase. Ik dring wat aan. Op Twitter... Ah ja, maar daar is een wachtlijst. Ikke niet content. Telenet heeft heel veel geluk dat Proximus zijn glasvezel niet passeert in Sint Katelijne Waver want ik was op slag weg. Maar goed wat is het nu? Beschikbaar of niet beschikbaar die e-modem? En hoe geraak ik aan ene?
Ik heb je topic verhuisd; hoor meer thuis onder hardware imho.
hij is niet meer in testfase en je kan enkel aan eentje geraken als je speedboost neemt. dit kan bijv. voor 1 maand zijn.
Ik heb speedboost. Maar zowel winkel als helpdesk zeggen "in test" eerst. Na aandringen beschikbaar in winkel" bij helpdesk. In winkel opnieuw hetzelfde spelletje eerst "in test mijnheer, wat vraag jij nu houding" en dan "geen in voorraad". Dus mijn vraag blijft, what's up Telenet, hoe zit het nu?
Kan je eens horen bij een telenetcenter. Dus geen winkel. Ik heb mijn bekomen in het telenetcenter in Leuven op de Bondgenotenlaan.