Beantwoorden
stefanmechelen
Professional Beetjesweter
Berichten: 29
Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Hoe zit dat nu met die e-routers?

Goed, na veel gedoe met mijn toestellen die van ip veranderen iedere keer modem herstart, besloten voor optie e-modem te gaan in combinatie met Netgear Orbi. Op Twitter aan Telenet gevraagd hoe ik dat bestel. Dat blijkt niet mogelijk. Eerst wat gezaag dat dat niet bestond en in testfase was alleen en dan was het "alleen voor giga speedboost" en "alleen af te halen in de winkel". Goed, ikke naar de winkel vandaag, ritje naar het stad, parkeerbonnetje, bonnetje pakken in de winkel, wachten (allemaal echt niet meer van deze tijd als je het mij vraagt). Jonge vrouw hielp mij. Vriendelijk tot ik naar e-modem vroeg. Dan werd het professioneel en heel erg kort opeens. Oei dat bestaat niet. Allez nee dat is in testfase. Ik dring wat aan. Op Twitter... Ah ja, maar daar is een wachtlijst. Ikke niet content. Telenet heeft heel veel geluk dat Proximus zijn glasvezel niet passeert in Sint Katelijne Waver want ik was op slag weg. Maar goed wat is het nu? Beschikbaar of niet beschikbaar die e-modem? En hoe geraak ik aan ene?

0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe zit dat nu met die e-routers?

@stefanmechelen 

 

Ik heb je topic verhuisd; hoor meer thuis onder hardware imho.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Marc-c
Freshman Meerweter
Berichten: 47
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Hoe zit dat nu met die e-routers?

hij is niet meer in testfase en je kan enkel aan eentje geraken als je speedboost neemt. dit kan bijv. voor 1 maand zijn. 

0 Likes
stefanmechelen
Professional Beetjesweter
Berichten: 29
Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Hoe zit dat nu met die e-routers?

Ik heb speedboost. Maar zowel winkel als helpdesk zeggen "in test" eerst. Na aandringen beschikbaar in winkel" bij helpdesk. In winkel opnieuw hetzelfde spelletje eerst "in test mijnheer, wat vraag jij nu houding" en dan "geen in voorraad". Dus mijn vraag blijft, what's up Telenet, hoe zit het nu?

0 Likes
Marc-c
Freshman Meerweter
Berichten: 47
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Hoe zit dat nu met die e-routers?

Kan je eens horen bij een telenetcenter. Dus geen winkel. Ik heb mijn bekomen in het telenetcenter in Leuven op de Bondgenotenlaan. 

0 Likes