IP-adres warmtepomp ingeven lukt niet
Sinds mei 2023 zijn wij overgeschakeld van Proximus naar Telenet. Vanaf toen heb ik problemen met bepaalde toestellen die een vast IP adres hebben zoals onderandere de warmtepomp van Heliotherm. Ik heb al tot eindeloos toe met verschillende medewerkers technische dienst aan de lijn gehangen maar hebben weinig kennis en kunnen ook niet zeggen waar ik meer ondersteuning kan vinden. Ook krijg ik steeds het antwoord dat zij hierin niet kunnen ondersteunen! Een medewerker heeft mijn IP adressen die met 192.168.0.99 zichtbaar waren wel al naar 192.168.1.99 gezet omdat dit in het protocol van warmtepomp staat. De portforwarding van het IP adres met ingaande poort 4001 en uitgaande poort 4001 neemt men niet aan! Als je naar aangesloten toestellen gaat zien staat het MAC adres er wel in maar als IP geeft men IPv4:0.0.0.0 weer!
Je zou toch op zijn minste een gebruiksvriendelijk platform kunnen aanbieden waarin je dergelijke instelling zelf moet kunnen aanpassen. Bij ingave in geavanceerde instellingen en klik op wijzigen krijg ik steeds melding: oeps, er ging iets fout. Probeer later opnieuw. Ik vind dit niet echt klantvriendelijk! Vandaag opnieuw contact gehad met technische ondersteuning en zou aan Mijn Telenet liggen? Kan iemand mij hierin ondersteunen?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: IP adres warmtepomp ingeven lukt niet