24748
netweters
|
152284
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik heb een F@ST3896LG-TN modem en geen enkele instelling vanop Mijn Telenet wordt gesynchroniseerd met de modem.
WiFi netwerk naam veranderen -> default naam blijft behouden in realiteit, terwijl Mijn Telenet een andere naam aangeeft.
WiFi uitschakelen -> WiFi netwerk blijft actief, terwijl Mijn Telenet beweert dat het WiFi signaal uitstaat.
Nog mensen met gelijkaardige problemen?
Hoe lang zijn deze problemen al aan de gang?
Wanneer kunnen we een oplossing verwachten?
Ik ben het beu om iedere keer opnieuw hetzelfde probleem uit te leggen aan de mensen van support, vandaar deze topic.
Bij mij dateren de problemen al van eind 2023.
De toestand van de modem klopt niet met de gewenste instellingen in "Mijn Telenet", dit probleem bestaat al vanaf de lancering van de F@st modem.
Je kan wel eens iets proberen wat bij mij gelukt is. De gewenste SSID naam in "Mijn Telenet" instellen. Daarna ga je naar "modem", "Algemeen" en klik de tekst "Terug naar de standaardinstellingen". OK dit klinkt onlogisch.
Na dit klikken ging de modem eerst naar de standard instellingen (SSID) van de modem en daarna de SSID instellingen van in "Mijn Telenet". kanalen en bandbreedte bleef op de standard instellingen.
Bedankt, verontrustend om te horen dat dit na 1.5 jaar niet is opgelost.
Ik zou het apprecieren mocht iemand van Telenet wat duidelijkheid willen scheppen.
Ik ga ervan uit dat dit bericht gelezen wordt door Telenet personeel. Waarom is er geen transparantie over dit probleem? Een modem die niet te configureren valt is eigenlijk onbruikbaar voor een Business klant.
Je mag hier nog 100 berichten over posten; dit forum geeft geen officiële ondersteuning van Telenet. Netweters is er voor en door klanten, maar moderatie wordt voorzien door Telenet medewerkers. Je neemt dus contact op met de helpdesk. Volstaat dat niet, dien dan klacht in (via het formulier) en verwittig, indien nodig, de ombudsdienst.