Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
LR-0412
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Is er bridge mode op CH8568LG?

Ik heb sinds kort een Unifi Dream Machine Pro SE gekocht, nu had ik gehoopt dat ik mijn modem (CH8568LG) kon wisselen voor een ander model (CV8560E) waarvan ik vrij zeker ben dat deze de bridge mode heeft (aangezien ik dit gelezen had in iemand anders zijn vraag). Echter bij een telefoontje naar de klantendienst kreeg ik te horen dat ze deze modem niet meer aanbieden bij particuliere klanten, maar dat mijn modem (CH8568LG) wel in bridge mode gezet kon worden via MyTelenet.

Nu heb ik al heel MyTelenet afgezocht naar de bridge mode, maar ik vindt het nergens. Nu is mijn vraag of de bridge mode er wel is?

Alle info is zeer welkom, bedankt!

1 reactie
DylanVanAssche
Freshman Meerweter
Warming up? Al 25 duimen! On a roll... Tien op tien!

Is er bridge mode op CH8568LG?

Ik vrees dat men jou verkeerde informatie heeft verschaft. Die CV8560E plaatst men nog steeds particuliere klanten. De CH8568LG heeft geen bridge functionaliteit.

Sinds kort heeft de F@ST ook bridge. Je kan deze ook vragen, dit is de laatste versie die o.a. de wifipods aan kan. Als men blijft moeilijk doen kan je altijd vragen achter deze met de uitleg dat je interesse hebt in de wifipods. Uiteraard neem je wifipods zelf niet.

Hier kan je alle informatie over de huidige telenet modems vinden, bij de modellen met bridge staat er een stukje bij over deze functie: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/alles-over...