Beantwoorden
ta2girlliesje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Lukt niet om Safespot te activeren

We zijn pas overgeschakeld van proximus naar telenet.  Sites die bij proximus geen probleem gaven worden nu geblokkeert bij telenet. Ik heb een one up abo, dus safespot + inbegrepen, maar krijg het niet geactiveerd. niet via gsm en ook niet via pc.  Ik kan dus de sites niet deblokkeren. ik heb geen decoder van telenet maar een formuler Z10 max pro omdat mijn tv te oud is om apps te installeren.  Ook ben ik technisch niet super aangelegd, vind vanalles terug over het onderwerp, maar is voor mij allemaal chinees.

0 Likes
9 reacties
Ex-Netweter
 

Lukt niet om Safespot te activeren

Je kan de toestelbeveiliging uitschakelen voor de formuler Z10 max pro in de Safespot-app van Telenet.

0 Likes
ta2girlliesje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Lukt niet om Safespot te activeren

Ik heb al zeker 10 keer geprobeerd om de safespot te activeren, zowel via pc en via gsm, krijg deze niet geactiveerd. Denk dat ik weer naar klantendienst ga moeten bellen. Het overschakelen van provider heeft 2 weken geduurd door fouten in het nieuwe systeem. Maar ik ga dit zeker onthouden voor als het uiteindelijk in orde komt.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Lukt niet om Safespot te activeren

@ta2girlliesje ik lees ook dat het toestel ook zijn begrenzingen heeft:

 

Let op! Netflix wordt niet officieel ondersteund op de Formuler GTV. de Netflix applicatie op de box is een tablet versie die alleen tot maximaal 720p beeldlijnen vertoond en is niet de officiele versie van Netflix. Hiermee is het niet mogelijk om Netflix in Full hd of 4K UHD te gebruiken. Voor de bediening van de tablet versie van Netflix heeft men een muis nodig om een film of serie te selecteren.

 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ta2girlliesje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Lukt niet om Safespot te activeren

Toen we proximus hadden was dit allemaal geen probleem. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Lukt niet om Safespot te activeren

@ta2girlliesje 

Heb je eerst via 'mijn Telenet' de safespot geactiveerd ? Zo niet dan zal je niks kunnen installeren. 

Dan dien je de apps Safespot Guard + Safespot zelf ook te downloaden op je gsm. Vervolgens kun je via de onderstaande link dit op je pc installeren.

https://safespot.download.telenet.be/content/Computer/index.html 

 

Heb je een tv box gekregen van Telenet dan kan je die gebruiken want daar staat Netflix op. Als je die niet wil gebruiken geen probleem natuurlijk maar dan zul je met je eigen toestel door moeten gaan. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ta2girlliesje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Lukt niet om Safespot te activeren

Als ik deze activeer en mijn gsm nummer heb ingegeven gebeurt er niets. Geen mail, geen SMS. Er loopt bij de activatie via mytelenet al iets fout. Heb dit al via pc en gsm geprobeerd. Zal klantendienst moeten contacteren denk ik.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Lukt niet om Safespot te activeren

@ta2girlliesje 

Als het niet lukt via 'mijn Telenet' ja dan dien je de klantendienst te contacteren. 

Nu weet ik wel dat er veranderingen zijn je krijgt bijvoorbeeld ook een nieuwe 'mijn Telenet' layout en alles misschien dat er daar het probleem ligt dar er op dit moment updates of dergelijk doorlopen. Want normaal gezien kun je via 'mijn Telenet' dit soort dingen makkelijk zelf activeren en of deactiveren. Of het nu met die veranderingen te maken heeft kan ik niet bevestigen natuurlijk het is een vermoeden wat ik heb , omdat ik weet dat die nieuwe layout er aan komt naar iedereen ( heb onlangs hier al iemand gezien in een topic die is veranderd vandaar ). 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ta2girlliesje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Lukt niet om Safespot te activeren

Ik ben er zeker van dat het daaraan ligt. Het heeft 2 weken geduurt eer mijn overschakeling ok was en bijna 4 weken eer mytelenet voor mij in orde was. Moet wel zeggen dat ik super veel hulp en ondersteuning heb gehad van telenet ondertss. Het zou aan de overschakeling naar een ander systeem liggen.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Lukt niet om Safespot te activeren

@ta2girlliesje 

Ze zijn achterliggend idd bezig met bepaalde omschakelingen wat ik toch begrepen heb. Nu tijdens die omschakelingen naar een ander systeem en dergelijke hebben wij als de website als 'mijn Telenet' en de mijn Telenet app wel hinder. Hopelijk is dit voor iedereen snel achter de. rug en loopt alles weer zoals het zou moeten gaan want nu zijn er dus vertragingen als wat hinder. Moet wel zeggen dat ze wel een beperkte hinder geven en niet direct alles plat leggen waardoor we niks meer kunnen doen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.