Beantwoorden
JST
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

MAC filtering wijzigen/verwijderen geeft foutmelding

Ik probeer nu reeds 2 weken tevergeefs een nieuwe Mac Filter in te stellen voor een nieuw apparaat.

Na het inbrengen van adres en naam en "wijzigen", bekom ik steeds dezelfde boodschap. Oeps, technisch probleem, probeer het later nog eens. Deze later is nu reeds 2 weken, elke dag, verschillende pogingen.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/alles-over-easy-switch

0 Likes
5 reacties
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

MAC filtering wijzigen/verwijderen geeft foutmelding

Hallo, @JST  Er is momenteel hinder met de geavanceerde instellingen maar niet bij iedereen en onze collega's onderzoeken dit verder. Meer info kan je hier al vinden: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Overzicht-van-problemen-met-Geavanceerde-... 

Heb je hiermee voldoende info? Vergeet dan niet tijdig het antwoord aan te duiden als oplossing. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

JST
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

MAC filtering wijzigen/verwijderen geeft foutmelding

Hallo @bert_ 

Geen oplossing gevonden in de list.

Onmogelijk om een nieuw Mac adres op te geven of een niet gebruikt te wissen.

Telkens bij "Wijzig" -> Oeps, er ging iets mis, probeer later opnieuw.

0 Likes
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 258
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

MAC filtering wijzigen/verwijderen geeft foutmelding

@JST 

@bert_ 

@suzy

Bij mij hetzelfde fenomeen , werkte onlangs wel.

Dit is echt de processie van Echternach maar ipv 2 vooruit en 1 achteruit is dat bij Telenet 3 achteruit.

Men lost een probleem op en er verschijnt terug een ander , om moedeloos van te worden.

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

MAC filtering wijzigen/verwijderen geeft foutmelding

Wanneer gaat men bij telenet eens doorhebben dat de melding "oeps er ging iets mis" veel te algemeen is ? elke deftige programmeur die weet dat hij de oorzaak van mogelijke problemen kan vinden via een informatieve foutmelding langs de andere kant snap ik ook best dat telenet niet teveel informatie te grabbel wil gooien waardoor de slimmerikken onder ons het systeem mogelijk kunnen (mis)bruiken maar "oeps er ging iets mis" dat is hetzelfde als helemaal niks zeggen 🙄 aan dit tempo zitten we hier binnen 30 jaar nog als telenet tegen dan uberhaupt nog klanten heeft ....

FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 258
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

MAC filtering wijzigen/verwijderen geeft foutmelding

@JST 

Ter informatie 

Bij mij lukt het nu MEESTAL wel , maar dan wel alleen met hoofdletters.

Ik zeg "MEESTAL" omdat bij knop wijzigen toch soms nog een "oeps" krijg , en als ik dan achteraf ga kijken is het de ene keer wel geregistreerd en de andere keer niet.

Het is dus niet eenduidig maar men kan zich met wat geduld toch uit de nood helpen.

Succes !!!!

0 Likes