24753
netweters
|
152362
antwoorden
|
20694
vragen
|
Ik probeer nu reeds 2 weken tevergeefs een nieuwe Mac Filter in te stellen voor een nieuw apparaat.
Na het inbrengen van adres en naam en "wijzigen", bekom ik steeds dezelfde boodschap. Oeps, technisch probleem, probeer het later nog eens. Deze later is nu reeds 2 weken, elke dag, verschillende pogingen.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/alles-over-easy-switch
Hallo, @JST Er is momenteel hinder met de geavanceerde instellingen maar niet bij iedereen en onze collega's onderzoeken dit verder. Meer info kan je hier al vinden: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Overzicht-van-problemen-met-Geavanceerde-...
Heb je hiermee voldoende info? Vergeet dan niet tijdig het antwoord aan te duiden als oplossing.
Hallo @bert_
Geen oplossing gevonden in de list.
Onmogelijk om een nieuw Mac adres op te geven of een niet gebruikt te wissen.
Telkens bij "Wijzig" -> Oeps, er ging iets mis, probeer later opnieuw.
Wanneer gaat men bij telenet eens doorhebben dat de melding "oeps er ging iets mis" veel te algemeen is ? elke deftige programmeur die weet dat hij de oorzaak van mogelijke problemen kan vinden via een informatieve foutmelding langs de andere kant snap ik ook best dat telenet niet teveel informatie te grabbel wil gooien waardoor de slimmerikken onder ons het systeem mogelijk kunnen (mis)bruiken maar "oeps er ging iets mis" dat is hetzelfde als helemaal niks zeggen 🙄 aan dit tempo zitten we hier binnen 30 jaar nog als telenet tegen dan uberhaupt nog klanten heeft ....
Ter informatie
Bij mij lukt het nu MEESTAL wel , maar dan wel alleen met hoofdletters.
Ik zeg "MEESTAL" omdat bij knop wijzigen toch soms nog een "oeps" krijg , en als ik dan achteraf ga kijken is het de ene keer wel geregistreerd en de andere keer niet.
Het is dus niet eenduidig maar men kan zich met wat geduld toch uit de nood helpen.
Succes !!!!