Managed Switch
Beste,
Ik heb dit onderwerp al meermaals zien voorbij komen maar zou toch wat hulp kunnen gebruiken. Ik heb een HGW en daarachter een Insight Managed cloud switch van Netgear GC510P geplaatst met AP WAX610 voor de bovenverdieping. Alles werkt, AP wordt herkend in mijn App van Netgear en ik kan er op inloggen voor wifi. Ook op mijn Switch heb ik internet op de poorten. Maar in mijn APPbeheer zie ik dat mijn switch wacht op eerste verbinding met de HGW en dit niet lukt. Eigenlijk heb ik nu een gewone switch er tussen staan zonder dat ik hem kan beheren. Ik heb contact opgenomen met Netgear en die hebben mijn computer overgenomen en 3u bezig geweest om het op te lossen, in het Engels natuurlijk. Firewall geupdate en gekeken of de IP adressen niet hetzelfde waren, oplossingen die ik hier ook al zien passeren heb. Ook in de HGW instellingen gekeken. Ze erkennen het probleem en ik was niet de enige zeiden ze. Hij heeft het niet opgelost gekregen en gaat me terug contacteren later. Nu denk ik zelf ook wel dat het met de HGW te maken heeft, iets van instellingen naar de Switch toe maar mijn kennis daarover is daar te beperkt voor. Nu heb ik maanden geleden een TP-Link Range Extender gekregen voor in het stopcontact en deze kreeg ik ook niet werkend achter de HGW. Niet via de WPS knop, blijft gewoon zoeken en ook niet toen ik hem manueel probeerde te koppelen. Dit lukte wel, programma afgewerkt maar toch werd hij niet verbonden. Dus hier is ook een conflict tussen de 2. Dus deze ligt ook in de kast. Mijn Netgear Switch zou ik toch graag verbonden krijgen. Als iemand in 'mensentaal' een oplossing weet of mij kan zeggen waar het probleem zit. Als die IT'r van Netgear het niet opgelost krijgt dan vrees ik dat ik het wel klaar krijg... 😉
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
modem (HGW)